Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skal snart få bestilt noe fra denne mye omtalte siden..

skal bestille klassikerene stevia og sukrin. Har også tenkt å bestille en dressing eller to fra walden farms som er kalorifrie. Hvis det er de jeg tror, så er det det samme som jeg pleide å kjøpe på butikken i USA og de smakte veldig greit!

Noen som vet om det går an å bestille sånn "fiberhusk" via iherb?

Er det noe annet jeg bør bestille hvis jeg vil lage noe typisk sånn lavkarbobakst eller snop? F.eks kokosmasse eller mandelmel.. osv? haha :) Bare til å komme med anbefalinger og hva det heter på engelsk og sånn :)

Du kan bestille xanthan gum som fungerer på samme måte som fiberhusk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke så mye å velge mellom. Men NOW foods er et dårlig merke.

Edward & Sons, Organic Coconut Flour, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Bob's Red Mill, Almond Meal / Flour, Gluten-Free, 16 oz (1lb) 453g - iHerb.com

De fleste er gode fordi dette er helseprodukter stort sett. Og husk ingen er gode på alt. De som er dårlige blir avslørt og får kommentarer, de kommentarene kan du lese ved hvert produkt. Om en shampo har et kreftfremkallende stoff i innholdesfortegnelsen er det en som har advart om det ofte. Se på innholdsfortegnelsen. Minst mulig dill og dall ville jeg valgt.

Hvorfor sier du at NOW foods er dårlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg har lest det flere steder og fordi jeg har sammenlignet johannesurt fra Now med johannesurt fra Nature's way og funnet markant kvalitetsforskjell. Og det babbelet de kommer med her

Now Foods, Magnesium Oxide, 8 oz (227 g) - iHerb.com

er helt uten betydning siden den formen magnesium her kommer i opptaes kun 5%. Jeg vet ikke hva grunnen er men mange stoler ikke på det merket. Jeg har lest mange av kjøpernes bemerkninger om de forskjellige produkter og merker på iherb og skjønner etterhvert hvilke merker som er bedre og hvilke som er dårlige. New chapter, nature's way og Jarrows formula stoler jeg mer på enn Now. Men for all del, jeg påstår ikke at jeg sitter på noen sannhet, og jeg tror ikke ett merke er feilfri på alle produkter eller at ett merke bare har dårlig kvalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg har lest det flere steder og fordi jeg har sammenlignet johannesurt fra Now med johannesurt fra Nature's way og funnet markant kvalitetsforskjell. Og det babbelet de kommer med her

Now Foods, Magnesium Oxide, 8 oz (227 g) - iHerb.com

er helt uten betydning siden den formen magnesium her kommer i opptaes kun 5%. Jeg vet ikke hva grunnen er men mange stoler ikke på det merket. Jeg har lest mange av kjøpernes bemerkninger om de forskjellige produkter og merker på iherb og skjønner etterhvert hvilke merker som er bedre og hvilke som er dårlige. New chapter, nature's way og Jarrows formula stoler jeg mer på enn Now. Men for all del, jeg påstår ikke at jeg sitter på noen sannhet, og jeg tror ikke ett merke er feilfri på alle produkter eller at ett merke bare har dårlig kvalitet.

Ok. Steviapulver fra Now foods er hvert fall det beste jeg har prøvd, ingen bitterhet i smaken. Stevia liquid med hazelnut er også mye bedre enn den fra wisdom natural. Men kanskje de bare er gode på stevia..? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Steviapulver fra Now foods er hvert fall det beste jeg har prøvd, ingen bitterhet i smaken. Stevia liquid med hazelnut er også mye bedre enn den fra wisdom natural. Men kanskje de bare er gode på stevia..? :D

Neida. Jeg har en del andre produkter fra dem som er ypperlige. Så er nok en smakssak vil jeg tro. Selvsagt er det jo ulikheter mellom produkter. Litt som å diskutere hva som er best av FP kyllingfilet og prior sine vanlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida. Jeg har en del andre produkter fra dem som er ypperlige. Så er nok en smakssak vil jeg tro. Selvsagt er det jo ulikheter mellom produkter. Litt som å diskutere hva som er best av FP kyllingfilet og prior sine vanlige.

Jeg har for så vidt testet en del andre produkter fra NOW foods som jeg også var fornøyd med. Smaken er som baken I guess ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Steviapulver fra Now foods er hvert fall det beste jeg har prøvd, ingen bitterhet i smaken. Stevia liquid med hazelnut er også mye bedre enn den fra wisdom natural. Men kanskje de bare er gode på stevia..? :D

Så fint du sier det. Det er så mange som omtaler liquid stevia som bitter eller med ekkel alkoholsmak at jeg aldri har tatt sjansen på å kjøpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...