Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd denne? Fikk den rett før ferien og åpnet den, smakte på pulveret og det smakte og luktet såpe:( Det skal være verdt det hvis det ikke skal i søpla da...

NEL-01986-11.jpg

Det smaker helt forferdelig. Jeg trodde jeg skulle dø :p Kjøp pillene istedenfor, de er her et eller annet sted. De er supre å ha med å gjøre (y):

Neocell, Super Collagen+C, Type 1 & 3, 250 Tablets - iHerb.com

Smaker ingenting :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det smaker helt forferdelig. Jeg trodde jeg skulle dø :p Kjøp pillene istedenfor, de er her et eller annet sted. De er supre å ha med å gjøre (y):

Neocell, Super Collagen+C, Type 1 & 3, 250 Tablets - iHerb.com

Smaker ingenting :)

Hmmmm, tror det blir kaste og kjøpe med noen hjem fra ferien. Skal uansett kikke etter vitamin D3:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder:

Fiberfin/fiberhusk

Mandelmel

sukrin

bakepro

Stevia

Proteinpulver som er godt i baking?

BCAA

Hvilke merker er safe ifra IHERB? hva kjøper dere? Gjerne full link eller fult merke? Er jo så mye rart der!

Det er bare proteinpulveret du må sjekke om innholder noe som ikke er greit å innføre til Norge. Og BCAA vet jeg ikke om er lov å innføre, resten går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ukjent666
Det er bare proteinpulveret du må sjekke om innholder noe som ikke er greit å innføre til Norge. Og BCAA vet jeg ikke om er lov å innføre, resten går fint.

Tenkte mer på merker! Hva som er bra/dårlig? Elle er det akkurat det samme? Vil ikke ha noe "humbug"...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ukjent666
til bakst ,om du ikke er redd kalorier, er kokosmel og mandelmel godt i smak.

Som sagt: hehe, merker på disse varene?... Altså i norge har man f.eks coop, toro, osv.. Sånne merker.. Aner jo ikke hvilke merker som er ok på iherb:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, slik ja.. Hehe :) ja, hvor har du fått tak i det da? Hvorfor tar du det ikke selv? :)

er disse:

http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/cla-advanced-90-caps

enna ikke tatt meg tid og telle da hehe, kosttilskudd skapet er litt fullt kan man si;)

Jeg tar det ikke selv for jeg føler jeg tar nok tillskudd som det er, noe må vike hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Som sagt: hehe, merker på disse varene?... Altså i norge har man f.eks coop, toro, osv.. Sånne merker.. Aner jo ikke hvilke merker som er ok på iherb:)

Det er ikke så mye å velge mellom. Men NOW foods er et dårlig merke.

Edward & Sons, Organic Coconut Flour, 1 lb (454 g) - iHerb.com

Bob's Red Mill, Almond Meal / Flour, Gluten-Free, 16 oz (1lb) 453g - iHerb.com

De fleste er gode fordi dette er helseprodukter stort sett. Og husk ingen er gode på alt. De som er dårlige blir avslørt og får kommentarer, de kommentarene kan du lese ved hvert produkt. Om en shampo har et kreftfremkallende stoff i innholdesfortegnelsen er det en som har advart om det ofte. Se på innholdsfortegnelsen. Minst mulig dill og dall ville jeg valgt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har et spørsmål angående disse multivitaminene.

Jeg prøver å se på den tabellen om hva som er lov og ikke, men jeg klarer ikke å formatere den til verdiene oppsatt? Er dette en multivitamin jeg kan regne med å få gjennom tollen?

Tusen takk for hjelp!

er ikke sikker på den niacinen, om den er for høy eller ikke. Ellers har jeg sjekka mange der inne og alle inneholder ett eller annet stoff i for store mengder. Gjengangeren er c vitamin over 200 mg. I denne du har her er det bare 60 mg c vitamin. Sjekk de b-vitaminene og her i norge er det strengt med d,a og e også. Sammenligner du innholdsfortegnelsen med den til et multivitamin som selges i Norge ser du om det er store forskjeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...