Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Trenger Jern tilskudd ( har visst "lave" jern lagere??:huh:) noen fra I herb å anbefale?

Og forslag til vitamin C?

Now Foods, Iron, 18 mg, 120 Vcaps - iHerb.com

vitamin c husker jeg ikke reglene på i farten hvis du bestiller over dagsdosen, så kanskje like greit og bare kjøpe 200mg i butikken her hjemme er ikke noe dyrt:) (eventuellt bigvits el annen engelsk side hvis du vil ha sterkere)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan synes du disse funker? Jeg er straks på 4 uka med Super C +, mister fortsatt en god del hår:unsure:

Tja, merker ikke forskjell på håret enda, men så har jeg tykt, langt og krøllete hår så effekten der vil nok ta tid. Har hatt god effekt på huden og neglene så langt :) Har nok en stund igjen før jeg ser om det collagen utgjør en kjempeforskjell :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra posten i dag om at pakken min inneholdt legemiddel. Her er det jeg ikke har mottatt enda.

NOW-04704-2.jpg Now Foods, EGCg, Green Tea Extract, 90 Vcaps(NOW-04704)

Status: ShippedOut 1 X $8.99 $8.99

DEV-00002-3.jpg Deva, Vegan Multivitamin & Mineral Supplement with Greens, One Daily, 90 Coated Tablets(DEV-00002)

Status: ShippedOut 1 X $9.95 $9.95

NAV-00014-2.jpg Navitas Naturals, Hemp Seeds, Raw Shelled, 8 oz (227 g)(NAV-00014)

Status: ShippedOut 1 X $10.54 $10.54

YGT-41516-0.jpg Yogi Tea, Egyptian Licorice, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.27 oz (36 g)(YGT-41516)

Status: ShippedOut 1 X $3.78 $3.78

KSH-70321-1.jpg Kashi, Go Lean Cereal, 13.1 oz (371 g)(KSH-70321)

Status: ShippedOut 1 X $4.27 $4.27

WAL-33102-1.jpg Walden Farms, Thousand Island Dressing, 12 fl oz (355 ml)(WAL-33102)

Status: ShippedOut 1 X $3.76 $3.76

Det må da være en av de to øverste som ansees som legemiddel da? Irriterende, for den Vegan Multivitamin & Mineral Supplement with Greens hadde vært super, siden jeg er pesco-vegetar, men er mulig det var for mye jern i den... Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk brev fra posten i dag om at pakken min inneholdt legemiddel. Her er det jeg ikke har mottatt enda.

NOW-04704-2.jpg Now Foods, EGCg, Green Tea Extract, 90 Vcaps(NOW-04704)

Status: ShippedOut 1 X $8.99 $8.99

DEV-00002-3.jpg Deva, Vegan Multivitamin & Mineral Supplement with Greens, One Daily, 90 Coated Tablets(DEV-00002)

Status: ShippedOut 1 X $9.95 $9.95

NAV-00014-2.jpg Navitas Naturals, Hemp Seeds, Raw Shelled, 8 oz (227 g)(NAV-00014)

Status: ShippedOut 1 X $10.54 $10.54

YGT-41516-0.jpg Yogi Tea, Egyptian Licorice, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.27 oz (36 g)(YGT-41516)

Status: ShippedOut 1 X $3.78 $3.78

KSH-70321-1.jpg Kashi, Go Lean Cereal, 13.1 oz (371 g)(KSH-70321)

Status: ShippedOut 1 X $4.27 $4.27

WAL-33102-1.jpg Walden Farms, Thousand Island Dressing, 12 fl oz (355 ml)(WAL-33102)

Status: ShippedOut 1 X $3.76 $3.76

Det må da være en av de to øverste som ansees som legemiddel da? Irriterende, for den Vegan Multivitamin & Mineral Supplement with Greens hadde vært super, siden jeg er pesco-vegetar, men er mulig det var for mye jern i den... Hva tror dere?

Det er nok Deva som er synderen. Betaine HCl er regnet som et legemiddel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teeeeeeeit! Men da kan jeg fremdeles bestille de grønn te-pillene? Og hvordan funker dette: Må jeg kontakte iHerb å si fra, eller gir de meg pengene tilbake når de mottar returen?

Ut i fra det jeg ser fra listen så bør det gå fint ja :) Og mener at iHerb automatisk overfører pengene når de mottar returen ja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teeeeeeeit! Men da kan jeg fremdeles bestille de grønn te-pillene? Og hvordan funker dette: Må jeg kontakte iHerb å si fra, eller gir de meg pengene tilbake når de mottar returen?

bestiller de fast så de går fint ja(y)

er multiene som er problemet på listen din, f.eks at b-vit er over 100% på dagsdosen, tollerne er veldig nøye på det der av en merkelig grunn...o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestiller de fast så de går fint ja(y)

er multiene som er problemet på listen din, f.eks at b-vit er over 100% på dagsdosen, tollerne er veldig nøye på det der av en merkelig grunn...o_O

Okæi:D

Åh, det er så teit, for de multivitene hadde passet perfekt! Og jeg er så dårlig på å finne noen som passer, var bare tilfeldigvis at jeg kom over disse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kreatin og aminosyrer greit å bestille på iHerb, eller vil det bli stoppet? Tenker da på disse:

Optimum Nutrition, BCAA Caps, Mega-Size, 1000 mg, 400 Capsules - iHerb.com

og

Jarrow Formulas, Creatine Caps 800, 800 mg, 300 Capsules - iHerb.com

Jeg bestilet BCAA'ene for kort tid siden, og de gikk gjennom:) Vet ikke med kreatinen, men jeg bestilte Optimum Nutritions kreatin, og den gikk i alle fall gjennom:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger Jern tilskudd ( har visst "lave" jern lagere??:huh:) noen fra I herb å anbefale?

Og forslag til vitamin C?

ja jern(iron) fra source naturals har gitt meg mer blod. Den gir ikke forstoppelse heller slik andre kan gjøre.

C vitamin er det vel ikke lov å kjøpe mer enn 200 milligram av fra USA? er jeg redd, uten at jeg er sikker. Jeg har aldri tørt å forsøke. De har jo ikke 200 mg, kun høye doser. Men det er ikke så dyrt å kjøpe på helsekost hjemme heller. Da bør du kjøpe noen med bioflvonoider i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jern(iron) fra source naturals har gitt meg mer blod. Den gir ikke forstoppelse heller slik andre kan gjøre.

C vitamin er det vel ikke lov å kjøpe mer enn 200 milligram av fra USA? er jeg redd, uten at jeg er sikker. Jeg har aldri tørt å forsøke. De har jo ikke 200 mg, kun høye doser. Men det er ikke så dyrt å kjøpe på helsekost hjemme heller. Da bør du kjøpe noen med bioflvonoider i.

Gitt deg mer blod faktisk? :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...