Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Huff det er altfor lett å shoppe på nett. Hittil har jeg vært mest fornøyd med te fra Yogi og krydder fra Simply organic. Lakristeen til Yogi minner meg forresten om risgrøt med kanel av en eller annen grunn. Veldig søt og god!

Yogi Tea, Egyptian Licorice, Caffeine Free, 16 Tea Bags, 1.27 oz (36 g) - iHerb.com

Ellers har jeg kjøpt mye som har havnet rett i søpla :oops: Dressingene fra Walden Farms f.eks.. If it looks like shit and taste like shit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dumt spørsmål - men for å unngå toll, skal man regne med fraktkostnader til kjøpesummen? Altså at produktene + frakt må ligge på under 200 kr? :/

nope, produktene, uten frakten, skal koste under 200 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan finner man frem der inne? :eek: Vet ikke hva jeg skal lete etter engang, men.. det var utrolig rotete der, skjønner ikke hvordan jeg skal finne frem til noe :p

Jeg bare sulla rundt de første gangene... Sjekka litt varer som jeg hadde lest om her og på andre blogger, i søkefeltet :) Du finner alt mellom himmel og jord, litt lettere å finne fram hvis man har en liten ide om hva man er ute etter (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan finner man frem der inne? :eek: Vet ikke hva jeg skal lete etter engang, men.. det var utrolig rotete der, skjønner ikke hvordan jeg skal finne frem til noe :p

de kan søke på produktene, eller så går du inn på de ulike kategoriene, f. eks protein eller sweeteners :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare sulla rundt de første gangene... Sjekka litt varer som jeg hadde lest om her og på andre blogger, i søkefeltet :) Du finner alt mellom himmel og jord, litt lettere å finne fram hvis man har en liten ide om hva man er ute etter (y)

Ja, blir mye sulling her gitt :) Får se om jeg finner noen tips her i tråden som jeg kan søke etter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen ting, noen som vet hvilken som smaker best:

Wisdom Natural, SweetLeaf Liquid Stevia, Sweet Drops Sweetener, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

eller

Now Foods, Better Stevia, Liquid Extract, Dark Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

Begge smaker høgg, syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bestilte fra iHerb i juni for første gang. Har ventet i snart 2 mnd på pakken min nå, begynner å tro at jeg aldri vil se den.. :/ Jeg som gledet meg så til steviadråpene mine !

Tror nok ikke du får den da. Jeg fikk pakken min etter 10-12 dager og det var også steviadråper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor skriver man inn den kampanjekoden man får etter første bestilling?

Kampanjekoden du får etter første bestilling får ikke du skrevet noe sted. Men du kan gi koden til noen som aldri har bestilt fra iHerb før, så får de prosenter på sin første bestilling. Du tjener litt på det også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noen123
Kampanjekoden du får etter første bestilling får ikke du skrevet noe sted. Men du kan gi koden til noen som aldri har bestilt fra iHerb før, så får de prosenter på sin første bestilling. Du tjener litt på det også.

ååjaa.. det gjør saken så alt for mye lettere! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...