Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hva koster det å få tilsendt pakkene? Jeg så kjapt over og leste DHL International og UPS, alt fra 32-39

$ nederst på siden. Koster det så mye som nesten 200 spenn i porto?

:eek:

så lenge pakken veier under 1814 gram kan du velge international airmail, som koster 6 dollar..derfor er det best å bestille mange små pakker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

og en annen ting, noen som vet hvilken som smaker best:

Wisdom Natural, SweetLeaf Liquid Stevia, Sweet Drops Sweetener, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

eller

Now Foods, Better Stevia, Liquid Extract, Dark Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iherb har ikke sukrinmelis, så da må du evt. kjøpe vanlig sukrin og kverne/male(?) det. Hvilket jeg ikke har prøvd, bare leste om noen som hadde gjort det :p

Av de to steviaene liker jeg best Now foods sin faktisk. Den har en litt tykkere konsistens og jeg syntes rett og slett at den var litt mer sjokoladeaktig, men kan ikke love at du vil like den best da, hehe :) Litt billigere er den jo også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Iherb har ikke sukrinmelis, så da må du evt. kjøpe vanlig sukrin og kverne/male(?) det. Hvilket jeg ikke har prøvd, bare leste om noen som hadde gjort det :p

Av de to steviaene liker jeg best Now foods sin faktisk. Den har en litt tykkere konsistens og jeg syntes rett og slett at den var litt mer sjokoladeaktig, men kan ikke love at du vil like den best da, hehe :) Litt billigere er den jo også.

Greit, takk! :D Da får jeg kjöpe sukrin melisen i butikken her i Norge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iherb har ikke sukrinmelis, så da må du evt. kjøpe vanlig sukrin og kverne/male(?) det. Hvilket jeg ikke har prøvd, bare leste om noen som hadde gjort det :p

Av de to steviaene liker jeg best Now foods sin faktisk. Den har en litt tykkere konsistens og jeg syntes rett og slett at den var litt mer sjokoladeaktig, men kan ikke love at du vil like den best da, hehe :) Litt billigere er den jo også.

Greit, takk! :D Da får jeg kjöpe sukrin melisen i butikken her i Norge da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen ting, noen som vet hvilken som smaker best:

Wisdom Natural, SweetLeaf Liquid Stevia, Sweet Drops Sweetener, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

eller

Now Foods, Better Stevia, Liquid Extract, Dark Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

Har bare prøvd den fra wisdow natural, og den er fæl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

proteinpulverne fra chocorite (spesielt french vanilla og chocolate fudge brownie), stevia dråper (english toffee og vanilla cream) og sjokolade og karamelldip er noen av mine favoritter vertfall, og mange andre sine også har jeg forstått :)

Hva bruker du proteinpulverene til? Jeg handler som en tulling derfra, men mesteparten av mel og andre pulver blir jo bare liggende i skuffene.. :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og en annen ting, noen som vet hvilken som smaker best:

Wisdom Natural, SweetLeaf Liquid Stevia, Sweet Drops Sweetener, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

eller

Now Foods, Better Stevia, Liquid Extract, Dark Chocolate, 2 fl oz (60 ml) - iHerb.com

Helt klart den fra Now Foods! Den har en mye fyldigere smak og er tjukkere. Ulempen er at den blir fortere tom, så det er like greit å legge inn en bestilling på flere ;) Den er helt awesome i protein(is)kaffe :D

Er veldig fan av WN også, men synes den med sjokolade smaker litt kunstig, også er den veldig tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke rabarbra, har ikke sett noen butikker som ahr det, tror ikke jeg liker det engang :p Men nå må jeg iallefall finne noe å bruke vanilla cream stevia-dråper på, sukrin også kjøpte jeg (aner ikke hvorfor) atkinsbarer. Sunt snop? :p SVAK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx

Men altså.... Hvorfor i all verden har ikke jeg fått med meg Walden Farm produktene? Peanøttsmør UTEN kalorier? Sjokoladesirup UTEN kalorier? *Dåååner*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest xxxxxx
Skeptisk.. Etter hva jeg har fått med meg, smaker de svett gymtruse alle produktene :-/

Uff da, bestilte sirup og dip. Satser på at Kesamen bare blir bedre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...