Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

thmz, jeg mener at en del har fått igjennom Xtend BCAA(?) Orker ikke bla tilbake i tråden...

edit: Hold deg såklart under 200,- i varesummen, og velg billigste frakten.

Med andre ord, så kan jeg ikke bestille den på 1,1kg til 55euro? :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over NOK 200,- = trøbbel med tollen. Frakt kommer utenom denne summen.

Forslag: Dette burde for øvrig kanskje opplyses om /redigeres inn i 1. Innlegg eller noe? siden det blir gjenntatt opp og ned 100 ganger I mente i tråden? :rolleyes: pluss dette med mange små pakker med laveste frakt..., det magiske kg tallet 1,8(?) etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

shake90:

jeg gikk for denne forrige gang:

iHerb.com - Product Reviews Quest Nutrition, Protein Bar, Apple Pie, 12 Bars, 2.12 oz (60 g) Each

ifølge reviews skulle den være ganske god(muligens blant de bedre?), men må si quest skuffet litt på smak, hadde nesten en slags vin ettersmak hehe, men pris pluss meget bra ingredienser og at den tross alt er nå spisendes gjør at jeg likevel er fornøyd men ikke forvent en smaksopplevelse fra quest barer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okai. Sist nå så kjøpte jeg atkinsbarer, sinnsykt god! Spiser en liten bit hverdag, flere ganger om dagen ;) Noe søtt etter hvert måltid, blir en avhengighet :oops: Men Questbarene har et veldig fint næringsinnhold. Er veldig glad i peanøtt og sjokoladesmak. Får bestille noen, for ned går de uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for mange gode tips!!:D Frownies skal deff testes ut! Skal man bruke dette hver dag, eller hvordan fungerer rutinen? Det er mimikkrynker jeg "sliter" med...

Tenkte også på å ta kollagen tilskudd? Men kanskje vente noen år til...

Forøvrig holder jeg på å teste ut Waleda sin wild rose serie.. Har ikke funnet ut hva slags hud jeg har, er nok godt å blandet..

Til vinteren tenker jeg å ta meg råd til en hupleie time, finne ut hva som kan være riktig for meg...

Jeg er 32 år gammel og bruker kollagentilskudd og retinolprodukter. Bestiller kollagen tilskuddet fra iherb. En hudpleieserie som er VELDIG god er Eau Thermale Avene. Den har jeg brukt av og på siden jeg var 25. Anbefaler absolutt den hvis du er på leting etter gode hudpleieprodukter. Fra Weleda så liker jeg veldig godt skin food kremen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okai. Sist nå så kjøpte jeg atkinsbarer, sinnsykt god! Spiser en liten bit hverdag, flere ganger om dagen ;) Noe søtt etter hvert måltid, blir en avhengighet :oops: Men Questbarene har et veldig fint næringsinnhold. Er veldig glad i peanøtt og sjokoladesmak. Får bestille noen, for ned går de uansett ;)

husk de har ghirardelli som er helt uten søtning, knallmørk sjokolade du kan smelte i en bolle over en kjele med vann og tilsette stevia og sukrin+proteinpulver og soyamelk. Greit når du spiser mye sjokolade. Billigere og sunnere:) Til en sjokolade på 113 g bruker jeg 0,5 dl soyamelk, ørlite kokt vann med 10 suketter og en liten ts kaffepulver, 30 g proteinpulver og 50 g sukrin. Tilsett evnt vanilje og kanel. Søtningen jeg bruker er i forhold til usøtet proteinpulver, så om ditt pulver er søtet bør du redusere. Du kan også bruke mandel, peanøtt eller hasselnøttmel istedenfor proteinpulver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husk de har ghirardelli som er helt uten søtning, knallmørk sjokolade du kan smelte i en bolle over en kjele med vann og tilsette stevia og sukrin+proteinpulver og soyamelk. Greit når du spiser mye sjokolade. Billigere og sunnere:) Til en sjokolade på 113 g bruker jeg 0,5 dl soyamelk, ørlite kokt vann med 10 suketter og en liten ts kaffepulver, 30 g proteinpulver og 50 g sukrin. Tilsett evnt vanilje og kanel. Søtningen jeg bruker er i forhold til usøtet proteinpulver, så om ditt pulver er søtet bør du redusere. Du kan også bruke mandel, peanøtt eller hasselnøttmel istedenfor proteinpulver.

Setter du sjokoladen i kjøleskapet eller fryseren etterpå? Holder den seg lenge i sjokoladetilstand (riktig fasthet og konsistens)? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettop noen atkins barer fra iherb (min første bestilling der!) bestilte disse:

post-13680-14440867997464_thumb.png

Noen som har noen erfaringer med de? hva med andre atkinsbarer?

Noen her som har bestilt quest sine peanut butter supreme og chocolate brownie?

Noen som også har noen gode proteinpulver ala disse barene og anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der toll greiene på iherb skal være ok nå sant? skulle til å kjøpe en pakke som kommer akkurat under 200 kr uten frakt, med over med frakt..men det går fint nå sant? noen som bvet :)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om de selger noen rimelig små bokser med BCAA på iHerb?

Vil ha med offshore, men når jeg muligens bare er noen dager av og til så hadde det vert kjekt med noen små bokser som bare varer i ei uke eller 2 ikke sånne store bokser som jeg finner over alt.

Vis de har er det noen som smaker godt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet om de selger noen rimelig små bokser med BCAA på iHerb?

Vil ha med offshore, men når jeg muligens bare er noen dager av og til så hadde det vert kjekt med noen små bokser som bare varer i ei uke eller 2 ikke sånne store bokser som jeg finner over alt.

Vis de har er det noen som smaker godt? :D

Hva er små bokser? Denne er på 375g og god, men litt søt :)

Scivation, Xtend, Intra-Workout Catalyst, Watermelon Madness!, 375 g - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er små bokser? Denne er på 375g og god, men litt søt :)

Scivation, Xtend, Intra-Workout Catalyst, Watermelon Madness!, 375 g - iHerb.com

Når jeg tenker meg om så er del de der ca små nok. på leangains må jeg vel ha sånn 2-3 servings til dagen? Vertfall vis jeg trener tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg tenker meg om så er del de der ca små nok. på leangains må jeg vel ha sånn 2-3 servings til dagen? Vertfall vis jeg trener tidlig

Det kommer litt an på hvordan "opplegget" ditt er.. Trener du under faste og ikke spiser før noen timer senere?

Men ja, 1,5 til 2 servings før trening og det samme annenhver time frem til første måltid er vel det som er anbefalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Setter du sjokoladen i kjøleskapet eller fryseren etterpå? Holder den seg lenge i sjokoladetilstand (riktig fasthet og konsistens)? :)

jeg setter de rett i kjøleskapet. Med tilsatt proteinpulver er den ikke lenger så fet som sjokolade, mer tørr, men god. Viktig å skære i biter straks du har bredt den utover bunnen av en boks, ihvertfall hvis du vil legge inn data på diett.no eller tilsvarende. Jeg skjærer e'n sjokolade i 14 biter. Bitene blir litt store. Pleier å ta to stk om gangen likevel. Til vannbadet har jeg en sånn lur plastikkskål med kanter som ligger fint over kanten på kjelen. Hvordan man klarer det uten en sånn skjønner jeg ikke.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer litt an på hvordan "opplegget" ditt er.. Trener du under faste og ikke spiser før noen timer senere?

Men ja, 1,5 til 2 servings før trening og det samme annenhver time frem til første måltid er vel det som er anbefalt:)

Skal prøve å trene under faste ja :) Må nesten ha med bcaa uansett på trening siden øktene blir litt lange sånn jeg trener nå :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det hvis man bestiller flere ganger i løpet av en dag under 200 kroners grensa? sender de alle pakkene som en, eller flere forskjellige? La inn en bestilling istad, og vil bestille noe mer, men kjedelig hvos de sender det sammen, så det kommer over 200...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det hvis man bestiller flere ganger i løpet av en dag under 200 kroners grensa? sender de alle pakkene som en, eller flere forskjellige? La inn en bestilling istad, og vil bestille noe mer, men kjedelig hvos de sender det sammen, så det kommer over 200...

de sender de ikke sammen. står sikkert nesten på hver side i tråden her hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...