Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hei, har noen bestilt Jack3d ifra iherb?

Og er 200kr grensa før fraktprisen legges på?

Jack3d=32,32dollar=197kr +6dollar frakt=37kr

det lurer jeg og litt på, men tror det er sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan ble det egentlig med disse beta karoten-greiene?

Tenker på Now Foods sin natural beta carotene, oransj boks. 25 000 IU, 180 softshells.

Er det bedre å bestille proteinpulveret fra iHerb og heller kjøpe betakarotenet fra england eller noe? Det blir jo dyrere, men hvis det blir stoppet og returnert i tollen - får jeg da beskjed om at det er returnert, og pengene tilbake på noe vis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan ble det egentlig med disse beta karoten-greiene?

Tenker på Now Foods sin natural beta carotene, oransj boks. 25 000 IU, 180 softshells.

Er det bedre å bestille proteinpulveret fra iHerb og heller kjøpe betakarotenet fra england eller noe? Det blir jo dyrere, men hvis det blir stoppet og returnert i tollen - får jeg da beskjed om at det er returnert, og pengene tilbake på noe vis?

Har lest litt rundt og ser ymse svar på dette, så det virker som om du skal ha litt flaks om det går igjennom.

Bestilte det derfor i to separate omganger. Ble 8usd ekstra, men det er bedre enn å miste alt og ikke få returnert noe penger i verste fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første bestilling :D Nå venter jeg i spenning:

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

Now Foods, Healthy Foods, Almond Flour, 10 oz (284 g) (NOW-06005)

Status: Accepted 1 X $4.87 $4.87

HealthSmart Foods, Inc., ChocoRite Protein, Chocolate Supreme, 14.7 oz (418 g) (HSF-00189)

Status: Accepted 1 X $13.83 $13.83

Now Foods, Certified Organic, BetterStevia, Extract Powder, 1 oz (28 g) (NOW-06960)

Status: Accepted 1 X $5.95 $5.95

Miracle Noodle, Angel Hair, Shirataki Pasta, 7 oz (198 g) (NDL-00300)

Status: Accepted 1 X $2.38 $2.38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erfaringer med at pakkene går tregere nå sommerstid? første pakken på så lenge jeg kan huske som har tatt over 2 uker og enna ikke kommet:thumbsdown: kun proteinbarer så ikke noe for tollerne og snuse mye på heller:p

Har samme inntrykk selv. Bestilte en pakke for omlag 3 uker siden, og den har ikke kommet enda. Før har pakkene alltid kommet innen 10 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare halvannen uke etter bestillingen kom dressingene mine i posten, gleden var stor men forventningene små.

Kan likevel ikke påstå at skuffelsen var enorm da jeg nærmest brakk meg etter første smak.

Bestilte Walden Farm blue cheese (er en sucker for bluecheese-dip) og bbq-sausen.. Fytti hælvete, beklager, men disse havner rett i søpla! Skal aldri klage på at jeg er lei av salat igjen!

post-49-14440863773248_thumb.jpg

post-49-14440863773051_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

erfaringer med at pakkene går tregere nå sommerstid? første pakken på så lenge jeg kan huske som har tatt over 2 uker og enna ikke kommet:thumbsdown: kun proteinbarer så ikke noe for tollerne og snuse mye på heller:p

bestilte noen pakker for sånn to uker siden jeg og, og de har jeg ikke fått enda, har aldri pleid å bruke såå lang tid, noen ganger har de komt på under en uke -.-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bestilte noen pakker for sånn to uker siden jeg og, og de har jeg ikke fått enda, har aldri pleid å bruke såå lang tid, noen ganger har de komt på under en uke -.-

Min bestilling kom etter 3-4 uker.. er bare å vente det ut, jeg glemte det nesten, men så plutselig kom den overraskelsen i posten :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bestilte noen pakker for sånn to uker siden jeg og, og de har jeg ikke fått enda, har aldri pleid å bruke såå lang tid, noen ganger har de komt på under en uke -.-

ja samme her 6-10 dager..

Min bestilling kom etter 3-4 uker.. er bare å vente det ut, jeg glemte det nesten, men så plutselig kom den overraskelsen i posten :D

kommer gjør de alltid ja, bare snodig de har vært så kjappe over lengre tid for så plutselig bli mr.turtle over atlanteren:huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bestilling :D

Product Qty Unit Price Discount SubTotal

Bob's Red Mill, Organic Coconut Flour, Gluten Free, 16 oz (1 lb) 453 g (BRM-00815)

Status: Processing 1 X $6.52 $6.52

Bell Plantation, PB2, with Premium Chocolate, 6.5 oz (184 g) (BPL-00201)

Status: Processing 1 X $5.31 $5.31

Wisdom Natural, SweetLeaf, Liquid Stevia, Chocolate, 2 fl oz (60 ml) (WDN-12402)

Status: Processing 1 X $9.36 $9.36

Dr. McDougall's, Asian Entree, Pad Thai Noodle, Gluten Free, 2 oz (56 g) (MCD-02001)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

Dr. McDougall's, Asian Entree, Roasted Peanut Noodle, 1.9 oz (56 g) (MCD-02002)

Status: Processing 1 X $1.74 $1.74

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg endelig kommet meg hjem til Nord-Norge og jeg har fått sett på de 8 pakkene som er kommet :D

post-987-14440863924026_thumb.jpg

Her har vi Sukrin, Walden sjokoladedip, Walden bbqsaus, jyttemel, peanøttmel, buckwheat-mel, fiberhusk, chia-frø, gummibjørner, pasta, kokosolje, collagen, proteinbars, shaker og fiskeolje :D

Så er det bare å vente på de to siste pakkene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var min første pakke fra iHerb ankommet! Ikke akkurat en spennende pakke, men spent å smake på stevia!

Det ligger en pakke med Walden Farms Thousand Island Dressing og chocorite proteinpulver som venter på meg på postkontoret. Hentes senere idag :D

Og i går bestilte jeg Chocolate sirup og Chocolate dip fra Walden Farms! Gleder meg!

post-8983-14440863998449_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...