Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

...fordi jeg har forelska meg i iHerb.com :p

-Hva pleier dere å bestille?

-Ting dere har testa, bra eller dårlig?

Trenger inspirasjon til min neste bestilling!

Ofte ting i fra Pure Planet. Amla-C, Chlorella, o.l. Fikk Tart Cherry for noen uker siden, og er spent på om jeg merker noe. Jeg tror jeg merker at jeg sover bedre/tyngre av den i allefall.

Ellers anbefaler jeg selvsagt pure planet (organic by nature), Alba Botanica (ansiktsmasken derfra er kjempe bra), og Jojoba Olje i fra Desert Essence (bruker det i stedet for fuktighetskrem).

Fant og ut for kort tid siden at de har både Udos Choice og Burt's Bees der. :D

Ellers handler jeg kokos og mandelmel derfra også. Pluss, pluss. Elsker iherb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den chocolatedipen og peanøttsmøret fra walden farms går antakelig rett i søpla. Synd, har bare rørt oppi dem med en skje og smakt på det.

Enig at den smaker dritt, men én liten ts i 1 boks mager kesam smaker faktisk Duo Yoghurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Tart Cherry for noen uker siden, og er spent på om jeg merker noe. Jeg tror jeg merker at jeg sover bedre/tyngre av den i allefall.

Har du prøvd ZMA? Søvnen min har virkelig blitt bedret etter at jeg begynte med det. Har også prøvd Tart Cherry, men fungerte ikke helt for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meg bekjent selger ikke iHerb noen sukringmelis, kun sukrin (erythritol). Hvis du kverner sukrinen i feks kaffekvern vil du få melis :)

Ok. Har vært inne på tanken å gå løs på sukrin med stavmikser, men ser for meg at hele kjøkkenet blir dekket av et hvitt pudderlag da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Har vært inne på tanken å gå løs på sukrin med stavmikser, men ser for meg at hele kjøkkenet blir dekket av et hvitt pudderlag da.

Du kan prøve å kjøre det i miksmaster :) Har ikke gjort det selv, men skader ikke å prøve!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

powdered sugar

Takk! Forresten, du som er så glad i ChocoRite supreme chocolate: Er den bedre enn chocolate fudge brownie? Er helt hekta på den, men vurderer å bestille supreme chocolate siden jeg ikke har smakt den (men skjønner ikke hvordan noe kan smake bedre enn fudge brownie).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Forresten, du som er så glad i ChocoRite supreme chocolate: Er den bedre enn chocolate fudge brownie? Er helt hekta på den, men vurderer å bestille supreme chocolate siden jeg ikke har smakt den (men skjønner ikke hvordan noe kan smake bedre enn fudge brownie).

Don't know, har ikke smakt :p

Alt jeg kan si er at som regel får man den litt kunstige smaken med proteinpulver, som ikke er myoprotein eller whey tech sjokolade, og denne er mye bedre enn myoprotein - som hittil har vært min favoritt. Er jo bare å bestille. Er jo en pakke på 450 gram, ikke en bøtte på 4 kg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd ZMA? Søvnen min har virkelig blitt bedret etter at jeg begynte med det. Har også prøvd Tart Cherry, men fungerte ikke helt for meg.

Nei, det har jeg ikke. Måtte google det. Blir du trøtt av dem, eller hva?

Jeg sliter ofte med lakenskrekk og i perioder får jeg ikke sove. Liker natta alt for godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...