Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Hvordan sender de ut pakker til Norge? Sender de varer som til sammen blir 200 eller må man passe på sånt selv?

Har lest igjennom deler av tråden for å se om andre hadde spurt om det samme, men det ble for tekst å sortere for hjernen min:oops:

De sender med posten? =)

Du må selv passe på prisen. Så er det tollvesenett sine kurser som teller :)

Men var ganske så sikker på det var når de anokmmer norge å ikke på kjøpsdagen det jeller. Leste en artikkel om det en gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De sender med posten? =)

Du må selv passe på prisen. Så er det tollvesenett sine kurser som teller :)

Men var ganske så sikker på det var når de anokmmer norge å ikke på kjøpsdagen det jeller. Leste en artikkel om det en gang

Tenkte mer på om de kjørte samme stil som play.com. De sender bestillingene sånn at de ikke overskrider 200kr. Så om jeg bestiller varer derifra for 600 kroner vil de dele opp bestillinga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp kjøpt meg denne:

Scivation, Xtend, Intra-Workout Catalyst, Watermelon Madness!, 375 g - iHerb.com

Har bare prøvd den én gang nå, men den var grusomt søt. Tenker jeg neste gang skal prøve med en stor sprut sitronsaft i, håper det gjør den bedre :)

Hva om du tynner den ut med mer vann da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med denne?

Frontier Natural Products, Raspberry Flavor, 2 fl oz (59 ml) - iHerb.com

Tenker å bruke den i appelsingeleen, har en jeg kjøper i en kakebakebutikk, men den er dyr og absolutt ikke drøy i bruk. Evt en annen med bringebærmak å anbefale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på proteinpulver fra twinlab (cookies n creme) og chocorite (brownie something)!!! Cant wait :D Noen som kan anbefale bcaa fra iherb? Lurer også på om det er noen som har testet shakerne de selger? Har satt denne opp på ønskelista

Paradise Herbs, BlenderBottle, with Blender Ball, 12 oz Bottle - iHerb.com

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på proteinpulver fra twinlab (cookies n creme) og chocorite (brownie something)!!! Cant wait :D Noen som kan anbefale bcaa fra iherb? Lurer også på om det er noen som har testet shakerne de selger? Har satt denne opp på ønskelista

Paradise Herbs, BlenderBottle, with Blender Ball, 12 oz Bottle - iHerb.com

...

Du må absolutt ha en slik liten og en slik stor shaker! :) Jeg er kjempefornøyd med de i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på proteinpulver fra twinlab (cookies n creme) og chocorite (brownie something)!!! Cant wait :D Noen som kan anbefale bcaa fra iherb?

...

Eg har denne fra iherb:

BSN, Amino-X, Effervescent BCAA Formula, Fruit Punch, 15.3 oz (435 g) - iHerb.com

. Var storfornøgd når eg opna boksen og det lukta pez-snop av den! Men den var ikkje god utblanda. Så eg må blande den ut med 50 % av dinna, og 50 % av en BCAA fra gymgrossisten med samme smak. Då blir den god ;) Men eg har lest at fleire seie at den med smaken "blue raz" i samme merket skal vere veldig god :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte mer på om de kjørte samme stil som play.com. De sender bestillingene sånn at de ikke overskrider 200kr. Så om jeg bestiller varer derifra for 600 kroner vil de dele opp bestillinga.

Du må passe på det selv der, de deler den ikke opp. Så da må du bare gå på toll.no og sjekke hva slags kurs de har for tiden, og ikke overstige den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på proteinpulver fra twinlab (cookies n creme) og chocorite (brownie something)!!! Cant wait :D Noen som kan anbefale bcaa fra iherb? Lurer også på om det er noen som har testet shakerne de selger? Har satt denne opp på ønskelista

Paradise Herbs, BlenderBottle, with Blender Ball, 12 oz Bottle - iHerb.com

...

Jeg har en Sundesa Blender Bottle (I ROSAAAA), og den er ganske god! Lett å vaske. Eneste er at lokket over drikketuten(?) kan sitte litt fast, synes jeg, men jeg aner ikke om det er vanlig. Har bare prøvd den typen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^

For å slippe unna tollen må du rett og slett bare stappe så mye som mulig i en pakke - uten at det går over vektgrensen eller 200 kroner. Du stapper alt du kan i en, bestiller, og stapper mer i en annen pakke. Den billigste shippingen er $6 (ca. 36 kroner), og gjelder for pakker opp til 1814 gram eller $80.

Så ja, bestill i flere omganger. iHerb kombinerer ikke bestillinger, så man kan bestille alle pakkene med en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man da skal ha mange varer, er det da lurt å bestille i flere omganger i stedet?

Stemmer det. Sånn som Miah sa også, kan du passe på å få pakkene lettes mulig samtidlig for å få billigst frakt. Altså bare å mikse og trikse for å holde vekta under 1814g, og under 200 kr i vareverdi. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å ikke få iherb-pakken dere har bestilt? Jeg bestilte i begynnelsen av mai, og det er jo nå en måned siden. Synes det er veldig rart at jeg ikke har fått den enda. Har bestilt fra iherb tidligere, og da tok det bare et par uker. Vil ha kreatinen min! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har bestilt Taurine 1000 mg, 100 tabletter og fått det uten problem??? Slitter med å skjønne hva som er og hva som ikke er lovlig å kjøpe fra iherb :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har opplevd å ikke få iherb-pakken dere har bestilt? Jeg bestilte i begynnelsen av mai, og det er jo nå en måned siden. Synes det er veldig rart at jeg ikke har fått den enda. Har bestilt fra iherb tidligere, og da tok det bare et par uker. Vil ha kreatinen min! :(

Kan være at den er stoppet i tollen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...