Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Sendte i dag inn min tredje bestilling! Den første fikk jeg for en stund siden, det var Chocorite proteinpulver med chocolate brownie-smak (kjempegod!), trailmix, stevia vanilje (synes den er litt vel drøy, skal ikke ha mange dråpene oppi) og kjempegod organisk peppermyntete. Den andre bestillingen har jeg ikke fått enda, siden jeg bestilte den hjem til foreldrene mine, men bestilte cacao nibs, proteinpulver med peanøttsmak, ny trailmix, atkinsbarer med kokossmak (omnomnom) og noen søtningsmiddelprøver som freebies, er veldig spent! I dag bestilte jeg peanøttmel, stevia english toffee, rått kakaopulver og en prøvepakke på en type erteprotein som freebie, veldig spent på det også, har store planer om å lage noen sukker-, smør-, og glutenfrie peanøttblondies når alt er i hus :D Man blir liksom avhengig :whistling:

Har du smakt proteinpulveret med vanilje? Skal lage min første ordre nå, men har vært litt lei sjokosmak i det siste og litt gira på å prøve denne.. noen som har smakt og andbefaler?

HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein, French Vanilla, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har du smakt proteinpulveret med vanilje? Skal lage min første ordre nå, men har vært litt lei sjokosmak i det siste og litt gira på å prøve denne.. noen som har smakt og andbefaler?

HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein, French Vanilla, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Nei, jeg har ikke det. Fikk en prøvepakke fra Nordic Nutrition en gang med vaniljeprotein, og det syntes jeg ikke noe særlig om, så har liksom styrt unna det :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du smakt proteinpulveret med vanilje? Skal lage min første ordre nå, men har vært litt lei sjokosmak i det siste og litt gira på å prøve denne.. noen som har smakt og andbefaler?

HealthSmart Foods, Inc., Chocolite Protein, French Vanilla, 14.7 oz (418 g) - iHerb.com

Jeg har det proteinpulveret der, jeg syns det er veldig greit :) Bruker der i proteinkaffe (og annen proteinbakst) :) Sykt digg, smaker bedre enn kaffelatte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det proteinpulveret der, jeg syns det er veldig greit :) Bruker der i proteinkaffe (og annen proteinbakst) :) Sykt digg, smaker bedre enn kaffelatte!

Enig! French vanilla er kjempegod! (som jeg sa rett over innlegget ditt ;))

Som Nilsson, bruker den jeg den ofte i kaffen og i bakst. Dessuten i grøten når jeg er lei av sjokosmak (sammen med bringebær og frukt, nam!). Smoothies, kesam..etc. Synes vanligvis vaniljesmak kan bli litt kvalmende og søtt, men denne er digg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde i utgangspunktet bare tenkt å bruke proteinpulver i bakst, men jeg er blitt helt hekta! Har store planer om å kjøpe chocorite sitt peanøttproteinpulver, også har jeg sett litt på dette :

Twinlab, 100% Whey Protein Fuel, Lean Muscle, Cookies & Cream, 1 lb (454 g) - iHerb.com

... ELSKER seriøst alt som har med cookies and cream å gjøre :D

Prøver å ta det litt easy med pulver da siden jeg går på PSMF, men det er ikke så lett! En proteinkaffe smaker sykt mye bedre enn en tørr kyllingfilet stekt uten fett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...pluss en hundrelapp eller så i tollavgift. Det er det sureste! Skulle ønske det heller gikk an å forhåndsbetale momsen; si fra selv om at jeg VET jeg må betale moms, så jeg sparer dere for bryet med å sjekke pakken i tollen, og slik slippe den avgiften. Det er så frustrerende når bare tollavgiften alene utgjør en tredel av totalprisen :thumbsdown:

Du kan vel delvis gjøre dette selv:

Fortolling via internett - Tollvesenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, har ikke lagt merke til at det er noe som heter ChocoRite og noe som heter ChocoLite - begge fra HealthSmart Foods. Forstod ikke hvorfor jeg ikke fant pulver med vaniljesmak da jeg søkte etter ChocoRite.

Nå har jeg ChocoRite med fudge brownie, har bestilt ChocoRite Peanut Butter og SKAL bestilel ChocoLite French Vanilla.

Skulle ønske KickBack.no hadde en avtale med iHerb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har smakt Chocorite proteinpulver i banana cream eller jordbær? Vanilje var i alle fall kjempegod :)

Jeg syntes den med banansmak er kjempe god, som alle de andre fra Chocorite jeg har smakt. Brukt den både i havregrøt, lapper og blandet det med cottage cheese - mmm <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, har ikke lagt merke til at det er noe som heter ChocoRite og noe som heter ChocoLite - begge fra HealthSmart Foods. Forstod ikke hvorfor jeg ikke fant pulver med vaniljesmak da jeg søkte etter ChocoRite.

Nå har jeg ChocoRite med fudge brownie, har bestilt ChocoRite Peanut Butter og SKAL bestilel ChocoLite French Vanilla.

Skulle ønske KickBack.no hadde en avtale med iHerb.

Litt vanskelig å finne de med en gang ja. De burde oppdaterer smakene til å hete chocorite på siden, for pakkene og navnet er helt likt som de andre chiocorite nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lurer på om tollvesenet tidvis er på fylla.. Fikk en pakke fra iherb i dag, med jack3d i- som de hadde åpnet, sjekka, og sendt videre. Enten er de fulle, eller så er hele gjengen dyslektikere..

(Nå skal jeg vell egentlig ikke klage over att de ikke kan jobben sin, men alikavell :p)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på om tollvesenet tidvis er på fylla.. Fikk en pakke fra iherb i dag, med jack3d i- som de hadde åpnet, sjekka, og sendt videre. Enten er de fulle, eller så er hele gjengen dyslektikere..

(Nå skal jeg vell egentlig ikke klage over att de ikke kan jobben sin, men alikavell :p)

Er det ikke slik at det er lov å ta med 3 måneders forbruk f.eks Jack3d til Norge? Er hvertfall det hvis du drar på handletur til Sverige. Ville jo da tro det var det samme om man bestiller på nett. Skal ikke si noe helt sikkert, mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke slik at det er lov å ta med 3 måneders forbruk f.eks Jack3d til Norge? Er hvertfall det hvis du drar på handletur til Sverige. Ville jo da tro det var det samme om man bestiller på nett. Skal ikke si noe helt sikkert, mulig jeg tar feil.

det gjelder fra eu land, men geranium er jo blitt lov i norge er det ikke?

anyways hatt endel pwo jeg og fra iherb som de stoppet og slapp gjennom, tror ikke de alltid gidder og lese hele legemiddellisten for et sporttilskudd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bestilt med usp international før? bestilte en pakke på forrige torsdag (altså over en uke siden) som ikke er komt enda, skulle ta 2-5 dager..irriterer meg så syykt, kunne likegodt brukt international airmail da, som ofte har tatt under en uke, men denne gangen ville jeg liksom ha pakken min med engaang :p blæ. har noen erfaring med det og vet hvem jeg kan kontakte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har bestilt med usp international før? bestilte en pakke på forrige torsdag (altså over en uke siden) som ikke er komt enda, skulle ta 2-5 dager..irriterer meg så syykt, kunne likegodt brukt international airmail da, som ofte har tatt under en uke, men denne gangen ville jeg liksom ha pakken min med engaang :p blæ. har noen erfaring med det og vet hvem jeg kan kontakte?

Bare send mail direkte til iherb, så bør vel de være vant med å ta hånd om sånne ting :) Siden du har valgt usp så er vel pakken sporbar (hvis det er et ord;P) også .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare send mail direkte til iherb, så bør vel de være vant med å ta hånd om sånne ting :) Siden du har valgt usp så er vel pakken sporbar (hvis det er et ord;P) også .. ?

ja har jo fått sånn mail om at jeg har bestilt liksom, og der var det en link jeg kunne spore den, og står den er i oslo, prøvde å sende mail derfra til usp, men kan prøve å sende til iherb :) hadde gleedet meg sånn til den pakken :p bestilt nytt chocorite proteinpulver både vanilje, brownie og peanøtt, masse walden farm ting, stevia dråper, peanøttmel og pb2 sjokolade :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...