Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Så denne til ca. kr 119.- og synes ikke det var så dyrt i forh. til Iherb eller er den veldig dyr andre steder? :) Er prod. spes. bra?

Hvis det var samme størrelse og så var ikke det så ille nei, der jeg kjøpte det før i Dublin kostet en stor flaske rundt 36 euro. Jeg synes det er veldig bra, men har ikke så stor erfaring med andre oljer annet enn at jeg har styrt unna etter første forsøk på fleste på grunn av at de har vært for klissete osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

står sikkert her inne en plass, men noen som har noen erfaringer med udos oil fra iherb? eller noen plass de selger det billigere enn helsekost? kan jo drikke en slik flaske på nesten en uke:s og den koster 300kr:eek:

Har kjøpt udo's fra iherb i et par år nå, og har aldri hatt noen slags problemer med det :thumbsup: Bruker å kjøpe den med ekstra DHA tilsatt, synes jeg har lest et eller annet sted at det er viktig.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt min første pakke nå, men måtte trimme handlekurven veeeldig for å ikke betale opptil 200kr i porto..og airmail var ikke et alternativ. Er ikke verre enn å hive inn en ny ordre på det jeg ikke fikk med, men gah, kjedelig :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som kan anbefale noe god te fra iHerb? Har blitt helt hekta på te etter å ha begynt på PSMF! Evt om noen har andre tips til lovlige godsaker som er innafor retningslinjene på dietten :) har bestilt sjokoladedip og to dressinger fra Walden Farms og mirakelnudler. Og en boks med atkins cookies til refeed (de er ikke helt innafor, men mer innafor enn rema-sjokkis :p)

Når det gjelder te er jeg glad i smaker som brigebær, jordbær, fersken, mango... Ja, frukt generelt! Finns det merker som er bedre på smak enn andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg skulle bestille på iherb nå, kom shippinga på 25dollar er det normalt?! Har ikke trykt på bekreft kjøp ennå, men synes plutselig at denne pakken var så dyr, fremfor de andre jeg har bestilt. Varene var totalt på 25 dollar. Noen som vet noe om dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skulle bestille på iherb nå, kom shippinga på 25dollar er det normalt?! Har ikke trykt på bekreft kjøp ennå, men synes plutselig at denne pakken var så dyr, fremfor de andre jeg har bestilt. Varene var totalt på 25 dollar. Noen som vet noe om dette? :)

Sjekk vekten:) Den må være under 4 lbs (om ikke jeg husker feil) for at frakten skal komme på 6 dollar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...