Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Min betakaroten ble stoppet i tollen. Fikk brev om det i dag. H******!!!:mad::(

Ble skikkelig sur nå:p

Sitter og spekulerer i om det er mulig å få noe resept på det jeg også. SKAL ha de betakarotenene:p

Eller så prøver jeg å bestille 1 boks (bestilte 2 sist) og shipping med int.airmail (husker ikke hva jeg hadde sist). Og håper jeg får pengene igjen for de som ble returnert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor gidde å bestille slike tilskudd fra USA når det er risikosport og heller ikke spesielt billig? Det er heller tvilsomt at en lege skriver ut resept på kosttilskudd, og uansett koster den konsultasjonen det dobbelte av hva dere hadde betalt for to bokser med Beta Caroten fra England.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet de samme på The Big Vit Shop: http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=187&cid=&tid=&bid=5

Lurer på om jeg skal bestille en boks derfra. De stopper de ikke i tollen når det er fra UK, er det slik å forstå?

Ikke meningen å kuppe iHerb-tråden, men tenkte kanskje andre som får stoppet betakarotenen sin fra iHerb i tollen er interessert i alternative steder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har funnet de samme på The Big Vit Shop: http://www.bigvits.co.uk/product.asp?pid=187&cid=&tid=&bid=5

Lurer på om jeg skal bestille en boks derfra. De stopper de ikke i tollen når det er fra UK, er det slik å forstå?

Ikke meningen å kuppe iHerb-tråden, men tenkte kanskje andre som får stoppet betakarotenen sin fra iHerb i tollen er interessert i alternative steder:)

Tror ikke det er så farlig i og med at det virker som det å bestille fra Iherb i stor grad har blitt et mål i seg selv hos enkelte:) Kommer varene fra UK så importerer man etter EØS-regler og da er det rett inn med mindre du bestiller en palle med tvilsom medisin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidde å bestille slike tilskudd fra USA når det er risikosport og heller ikke spesielt billig? Det er heller tvilsomt at en lege skriver ut resept på kosttilskudd, og uansett koster den konsultasjonen det dobbelte av hva dere hadde betalt for to bokser med Beta Caroten fra England.

ikke spesiellt billig, nja syntes nå det er en god del forskjell i pris jeg ihvertfall, med vip rabatten betaler jeg vel ca halv pris av prisen på engelske nettbutikker:) så hvis jeg skulle være så uheldig at noen blir stoppet i stikkontroll og dermed får tilbakebetalt 80% ved retur sparer jeg fremdeles på det, men jeg har vært ganske heldig og kun hatt ytters få pakker stoppet av ganske så mange, så spart ganske mye igrunn:)

men ser selvsagt poenget med at det er kjedelig hvis noe blir stoppet og man må bestille på nytt etc og vente på penger i retur, det slipper man ihvertfall fra england:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som vet hva jeg må søke på for å finne sukrinmelis og bakepro?

Har forsøkt litt ulike varianter av "icing" for å finne melisen, men finner ikke det jeg leter etter..

Såvidt jeg vet finnes verken sukrinmelis eller bakepro på iherb :/ Og jeg har lett etter det ja :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...