Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

37 (!!!) dager siden det ble sendt ut og enda ikke dukket opp en dritt... flere som har opplevd det ?

Har vel bestilt opp mot 60 ganger fra iHerb, men det har ikke tatt 37 dager før.. Ta kontakt med de å høre om det kan være noe galt som har skjedd?

Men treig post har jeg opplevd på bestillinger fra Norge også. Sist pakke fra Fitnesskost sto fast i typ 10 dager hos nabokommunen, så kan jo også være noe sånt som har skjedd med deg nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vel bestilt opp mot 60 ganger fra iHerb, men det har ikke tatt 37 dager før.. Ta kontakt med de å høre om det kan være noe galt som har skjedd?

Men treig post har jeg opplevd på bestillinger fra Norge også. Sist pakke fra Fitnesskost sto fast i typ 10 dager hos nabokommunen, så kan jo også være noe sånt som har skjedd med deg nå?

De sa bare at det ikke kunne spores og at det var sendt fra lageret demmers. Så sa de at det plutselig kunne ta 8 uker før varene kom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, hurra.. Har du maks uflaks så har den blitt liggende i tollen selv om den er under grensa.

Ja er ganske langt under grensa og.. baah.

Veldig synd egentlig, for det er snart for sent å tenke på å bruke produktene jeg har beestilt uansett.. men takk for svar så får jeg bare vente i spenning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

En venninne av meg har glutenallergi og pleier å kjøpe av denne typen:

http://www.iherb.com/NuGo-Nutrition-Free-Gluten-Free-Dark-Chocolate-Trail-Mix-12-Bars-1-59-oz-45-g-Each/30662

Er en del mer kalorier i dem, ikke akkurat proteinbars, men bra næringsinnhold og hun synes de er veldig gode på smak!

Selv hater jeg alt av mørk sjokolade så jeg er kanskje ikke riktig person å vurdere smaken på akkurat disse :p

Takk :) Har prøvd tilsvarende trailmix bar uten sjokolade (er heller ikke glad i mørk sjokolade) og de larabar du linker til i neste. Begge er gode, men savner en i tillegg med mer proteiner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til min store skuffelse ser det ut som om de ikke selger questbaren white chocolate raspberry lenger...

Jeg var i Sverige forrige helg, solgte 12pk med questbars til 219kr! Og da hadde de ALLE smakene nesten og en kunne sette sammen boksene slik en ville! Ble en del av white chocolate raspberry da! Kanskje de har tilbudet enda¿

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Sverige forrige helg, solgte 12pk med questbars til 219kr! Og da hadde de ALLE smakene nesten og en kunne sette sammen boksene slik en ville! Ble en del av white chocolate raspberry da! Kanskje de har tilbudet enda¿

Kommer meg dessverre ikke til Sverige med det første, med mindre de har nettbutikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...