Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Hei

Lenge siden jeg har bestilt noe som helst.

Er det noen som har oversikten over hvilke regler osv som gjelder nå for frakt/moms og alt det der? Har sett så mye rart i media i det siste :p

Ser at fraktprisen er blitt ubrukelig høy da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvorfor frakten på DHL International Shipping plutselig har økt til 24 dollar? Sist jeg bestilte var den på 8 dollar:(

Er alternativet nå International airmail? Tar ikke det en liten evighet?

Til meg har det tatt mellom 2-3 uker maks, syns ikke det er så ille egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther
Hei

Lenge siden jeg har bestilt noe som helst.

Er det noen som har oversikten over hvilke regler osv som gjelder nå for frakt/moms og alt det der? Har sett så mye rart i media i det siste :p

Ser at fraktprisen er blitt ubrukelig høy da..

Slik jeg har forstått er det nå 350kr, inkludert frakt :) før du må betale toll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som vet hvorfor frakten på DHL International Shipping plutselig har økt til 24 dollar? Sist jeg bestilte var den på 8 dollar:(

Er alternativet nå International airmail? Tar ikke det en liten evighet?

En gang tok det 6 dager - en annen gang tok det 14 med airmail - i tillegg til at man må hente selv på posten.... Men det var en gang det tok 5 dager med DHL, så uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Er det bare meg eller har prisen for frakt blitt vanvittig mye høyere på Iherb det siste året??

Definitivt ikke bra for å bestille små ordre lenger. Hadde tenkt å kjøpe Ceylon-kanel, men gav nesten opp. Fraktpris for 1 stk var $ 4,45, 2 stk 8,90, 3 stk 13,35, men når jeg la til 4 stk, kom jeg over $20 dollar i varesum og da ble frakten plutselig bare $ 5,34. Står jo forsåvidt på siden deres at det er rabatt med ordre over $20, men var da voldsomt..

Ellers var vitacost et bra tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noen som vet hvor lang fraktid det er på international airways?

Bestilte noen små ting og ble sendt 04.mai og er enda ikke fremme. Står 2 uker på siden men er gått 20 dager..

Nærmer det seg eller er det noe galt ? Under toll-grensa også så tollen skal etter det jeg vet ikke ha den liggende i flere uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som vet hvor lang fraktid det er på international airways?

Bestilte noen små ting og ble sendt 04.mai og er enda ikke fremme. Står 2 uker på siden men er gått 20 dager..

Nærmer det seg eller er det noe galt ? Under toll-grensa også så tollen skal etter det jeg vet ikke ha den liggende i flere uker..

Varierer veldig! Jeg pleier å velge den fraktmetoden selv og har tatt alt fra fire dager til fire uker!

Og det selv med samme vekt/innhold/pris..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Noen som har tips til gode glutenfrie proteinbarer fra iHerb som har mer karbs og fett? Noe tilsvarende Big 100 fra PF.

En venninne av meg har glutenallergi og pleier å kjøpe av denne typen:

http://www.iherb.com/NuGo-Nutrition-Free-Gluten-Free-Dark-Chocolate-Trail-Mix-12-Bars-1-59-oz-45-g-Each/30662

Er en del mer kalorier i dem, ikke akkurat proteinbars, men bra næringsinnhold og hun synes de er veldig gode på smak!

Selv hater jeg alt av mørk sjokolade så jeg er kanskje ikke riktig person å vurdere smaken på akkurat disse :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...