Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Shippes alle varer fra California uansett? Noen som vet det? Syntes å høre at iHerb holdt til i UK også, men ser ikke sånn ut på "About Us" på hjemmsiden dems.

Jeg lurer på om ikke de åpnet et lager i "andre enden" av USA også? For å gjøre firmaet mindre sårbar for eksempelvis naturkatastrofer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tenkte å dele noe med dere som overrasket meg VELDIG i går. Jeg var nemlig inne på Funksjonell Mat sine sider for å kjøpe noen kakemikser og greier, og så kom jeg tilfeldig vis over stevia-dråpene deres. Det er faktisk nesten ingen ting å tjene på å kjøpe på iHerb. Det viser jo bare at vi ikke må handle blindt og tro at vi får best mulig deal.

Sjekk her:

Steviadråpter fra iHerb: $9.36 (ca 60,-)

Samme steviadråpene fra Funksjonell Mat: 99,-

Ok, så tenker vel noen nå at det jo er 50% forskjell (uten frakt), men...FM har en fire-pack (og her kan man sikkert be om andre smaker) som koster 317,- eller fem-pack for 396,-. Da er man nede i 80,- per flaske, og man slipper å tenke på tollgrenser som gjør at man uansett ikke får med mer enn tre i hver pakke fra statene osv osv.

Det er sikkert mange andre eksempler, men slik tollgrensen er satt nå blir det mye pes å bestille ting som koster litt og som ikke lett kan deles opp for å komme i riktig prisgruppe. Så da frigjorde jeg plass til proteinbarer og bestilte meg heller en bunke med stevia fra Norge i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Lurer på å bestille ltt på Iherb nå som pengene begynner å rekke til litt mer ! Hva anbefales, tenker på da waldenfarms, proteinsjokolade, og kanskje kaker osv, som er kalorifattig.

Waldenfarms vil jeg ikke anbefale. Prøvd nesten det meste, og alt smaker kjemi. Atkins bars, Quest bars, er kjempegode, og innholder faktisk mye protein også.(Ihvertfall Quest bars. ) De fleste Quest Bars er kjempegode, og kan kjøpe hvilken som helst.

YNWA :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på å bestille ltt på Iherb nå som pengene begynner å rekke til litt mer ! Hva anbefales, tenker på da waldenfarms, proteinsjokolade, og kanskje kaker osv, som er kalorifattig.

Jeg har bestilt proteinbarer fra merket "chocolite" og jeg vil anbefale de. Coockies and cream synes jeg er best :-) Bare 95 kcal, og smaker utrolig godt! dessuten koster de berre i overkanten av 100 kr, for 16 stk (?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på å bestille ltt på Iherb nå som pengene begynner å rekke til litt mer ! Hva anbefales, tenker på da waldenfarms, proteinsjokolade, og kanskje kaker osv, som er kalorifattig.

Smaken er som baken. Det er meeeeget delte meninger om walden farms sine produkter. Jeg har mange favoritter der, og vil faktisk virkelig anbefale pancake syrup! Den er kjempegod og passer både til salat, i grøten, på pannekaker, i kesam/cottage cheese osv! Det er i alle fall verdt et forsøk :) videre er jeg også fan av caramel spread som jeg blant annet bruker i potetlefser osv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Har noen bestilt proteinpulver fra Iherb, eventuelt hvilket og hvordan var det?

Som du ser hqr de alle de "vanlige" merkene: http://www.iherb.com/whey-protein

Gold standard og elite er gode merker med fantastiske smaker! Spesielt belgisk sjokolade fra førstnevnte ;)

Er også veldig glad i Chocorite sine pulver, spesielt fransk vanilje: http://www.iherb.com/search?sug=healthsmart%20foods%20inc.%20chocorite%20protein%20french%20vanilla&kw=Chocori&rank=2#p=

Den er veldig lett å blande ut med vann, klumpen ikke og god på smak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...