Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

hei alle IHerb frelste!

er det noen av dere som har funnet en god

dagkrem,

nattkrem, og

en for voksen hud-greit å forebygge !?

peeling

rense-gel

Synes det helst bør være så naturligt som muligt, og ikke inneholde mye humbug og mye parfyme. :)

Setter pris på ALLE svar ! ;)

Jeg bruker bare jojobaolje til både rensing av ansikt og som dag og nattkrem. Tilsetter forskjellige eteriske oljer når jeg bruker den som krem :) Nå for tiden bruker jeg rosmarin i om morgenen da jeg har blandingshud (den regulerer), og for å få en liten oppkvikker ;) På kvelden bruker jeg enten lavendel eller rose hip oil :) Hvis du ønsker det naturlig så er i hvertfall dette det nærmeste du kommer, billig er det også i forhold til mange kremer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestilte et par pakker som ble sendt 7. januar, og jeg har heller ikke fått dem enda. Leveringstiden blir dessverre bare lenger og lenger, synes jeg. Før pleide det aldri ta mer enn 10 dager, men dette er jo ikke iHerb sin feil.

Skal si det er stor forskjell på å bestille DHL Express vs vanlig levering.. Venter fremdeles på en pakke sendt 4. januar med vanlig levering.. Bestilte en annen pakke med DHL express, som ble sendt 20. januar, og den ble levert av DHL i går rundt 12-tiden(!) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chocolite proteinpulver med smak av cappuchino, nomnom! Pleier å blande den inn med melk som jeg synes er best, blir litt milkshake ish :roflmao: God smak, sukkerfri og lite karbs, fiber og 24 gram protein. Skal prøve sjokoladesmak neste gang jeg bestiller!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bestilte varer fra Iherb som jeg fikk beskjed om at ble shippet 8. januar og har ennå ikke fått dem...

noen andre som har opplevd at det tar så lang tid??

Bestilte en pakke med questbars 26.desember.. fortsatt ikke dukket opp.. :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei alle IHerb frelste!

er det noen av dere som har funnet en god

dagkrem,

nattkrem, og

en for voksen hud-greit å forebygge !?

peeling

rense-gel

Synes det helst bør være så naturligt som muligt, og ikke inneholde mye humbug og mye parfyme. :)

Setter pris på ALLE svar ! ;)

Kan absolutt anbefale Korres :) Selges riktig nok ikke på iherb, men du finner det på feelunique.com blant annet. Veldig naturlige og gode produkter, jeg er helt frelst!

Har masse derifra, rens, toner, annsiktskrem, øyekrem, scrub, maske, bodylotion, bodybutter, kroppsscrubb, håndkrem og leppomade.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de ringer å spør hvor du er(y) så kan en enten møtes på veien,han tar det når han er ferdig med runden sin,eller neste dag:)

Ahaa.. tenker jeg skal prøve den leveringen neste gang jeg bestiller :) Blir gaaaal av å vente på den vanlige leveringen. Takk for svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle IHerb frelste!

er det noen av dere som har funnet en god

dagkrem,

nattkrem, og

en for voksen hud-greit å forebygge !?

peeling

rense-gel

Synes det helst bør være så naturligt som muligt, og ikke inneholde mye humbug og mye parfyme. :)

Setter pris på ALLE svar ! ;)

Hei! Jeg bestilte denne for ca tre uker siden og synes den er veldig god!

Fet, drøy og gir fukt til huden hele dagen! Mistenker at den blir litt for fet til sommeren, men nå om vinteren når jeg sliter med litt tørr hud synes jeg den var kjempegod. :)

http://www.iherb.com/Jason-Natural-Age-Renewal-Vitamin-E-Moisturizing-Creme-25-000-IU-4-oz-113-g/3848

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er ikke en selvfølge desverre. nå har jeg nettop skrevet med noen som har med iherb å gjøre, og rewards regnes som penger -og skal regnes med i summen, hvis ikke går du på en kjempe toll smell ;) så da slipper andre her gå på samme smell ;)

Virkelig? Det har jeg aldri opplevd. Jeg har tidligere bestilt pakker hvor det med fratrukket rewards har blitt nøyaktig under grensen og dermed sluppet toll. Men det kan godt hende jeg bare har vært heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei venninne som har fått DHL-regning på toll på en pakke som var under grensa, mulig de har regnet inn frakten. Hun har sendt mail og bekreftelse på hva varene kostet, og venter spent på svar.

488,- i ekstraregning for varer som koster mindre enn 200,- er ikke hyggelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...