Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Får jeg tilbake pengene min om jeg ikke får varen igjennom tollen?:)

Ikke bestill ting som står på dopinglisten, så er ikke det noe problem. Koffein og vitaminer bør du kjøpe fra bigvits.co.uk - alt de selger der får du inn, selv om det er sterkere enn varianter fra iherb som *ikke* går gjennom. EU-godkjent er helt lovlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å velge DHL-ekspress(om pengene strekker til), raske og effektive, og om du ikke er hjemme gjemmer de pakken din et sted i hagen og får deg til å gå på skattejakt(min DHL-mann gjør ihvertfall det) SUPERFUN :D

Hehe, heldig du! :D Jeg derimot vil ikke anbefale DHL-express, sett bort i fra at du vet at du skal være hjemme og er klar til å ta imot pakken i dagene etter bestillingen. Jeg var nemlig ikke hjemme da de skulle levere til meg. Måtte stresse med å komme meg hjem, få pakken, for så å komme meg tilbake igjen dit hvor jeg var, fortest mulig. Om jeg ikke kunne komme å ta den imot, måtte jeg hente den på deres hovedkontor som er et par mil unna, og det er ikke så lett for en student som kun har sykkel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mye bedre kanel: http://www.iherb.com/frontier-natural-products-organic-ceylon-cinnamon-ground-1-76-oz-50-g/35483#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=cinnamon&rc=1447&sr=null&ic=14?rcode=hoz126 (Den de selger i butikkene her i Norge er gift. Denne er mye rundere i smaken og ikke så bitter)

Sukrin: http://www.iherb.com/erythritol?rcode=hoz126

Nå som det snart er jul er de to et must på grøten - og om du sjekker bloggen min kommer det snart oppskrift på supersunn proteinrisengrynsgrøt. Da passer det ekstra god med sukrin på toppen sammen med kanel :D

Åhhhhh Den må jeg sjekke ut! På blogg(?) eller loggen her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne siden funker og http://www.cheapuksupplements.com/ vet ikke hvordan de ligger i pris kontra ebay og sånt. Men de sender vertfall fra UK.

Så lenge de selger ting i EU så skal de kunne sende det til Norge etter mine erfaringer pga EØS.

Regelen er at man kan bestille inntil 3 måneders forbruk av ikke-reseptpliktige varer fra EU så lenge de ikke står på dopinglisten (forbudsliste?). Tar man med selv kan man ta inntil 12 måneder.

Men jeg fikk bestilt 2x500 250mg koffeintabletter, og det er vel LANGT over 3 måneders forbruk :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, heldig du! :D Jeg derimot vil ikke anbefale DHL-express, sett bort i fra at du vet at du skal være hjemme og er klar til å ta imot pakken i dagene etter bestillingen. Jeg var nemlig ikke hjemme da de skulle levere til meg. Måtte stresse med å komme meg hjem, få pakken, for så å komme meg tilbake igjen dit hvor jeg var, fortest mulig. Om jeg ikke kunne komme å ta den imot, måtte jeg hente den på deres hovedkontor som er et par mil unna, og det er ikke så lett for en student som kun har sykkel..

Seriøst? :eek: Flere ganger jeg ikke har vært hjemme, da har de bare levert den på nærbutikken der jeg bor :) Så lenge det er greit for butikken (jobber selv i matvarebutikk, pleier ikke være vansklige med det!) så var det ingen problem for DHL! Samboeren min har også tatt imot pakke for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? :eek: Flere ganger jeg ikke har vært hjemme, da har de bare levert den på nærbutikken der jeg bor :) Så lenge det er greit for butikken (jobber selv i matvarebutikk, pleier ikke være vansklige med det!) så var det ingen problem for DHL! Samboeren min har også tatt imot pakke for meg :)

Ja, jeg var nok bare uheldig med min DHL-mann da :meh: Spurte om han ikke kunne levere på coop som jeg pleier å hente pakkene hos (50 meter i fra meg), men det var visst ikke mulig. Men men, jeg får bare finne meg i å vente litt lengre på pakkene mine. Nettopp vært og hentet 3 pakker nå, så jeg er i lykkerus :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, jeg var nok bare uheldig med min DHL-mann da :meh: Spurte om han ikke kunne levere på coop som jeg pleier å hente pakkene hos (50 meter i fra meg), men det var visst ikke mulig. Men men, jeg får bare finne meg i å vente litt lengre på pakkene mine. Nettopp vært og hentet 3 pakker nå, så jeg er i lykkerus :D

Pakken er DHL sitt ansvar helt til den er levert til deg, om karen vil følge reglene til punkt å prikke eller ikke er opp til han selv. Selv liker min kar å leke skattejakt lik som Jenny noen poster over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mine pakker levert på jobben!!! Første gangen ringte budet mens jeg var på jobb. Fortalte ham hvor jeg jobbet, og 29 min senere stod han der med pakke til meg. Noen dager senere ringte han igjen, men min pakke nr.2, og spurte om han skulle levere den på arbeidsplassen min. Fyren er awesome :)

Btw, har noen lokalisert på iHerb hele som ikke er laget med gelatin? Altså hele som er vegatariener-vennlig? Eller noe annet enn gelatin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye bedre kanel: http://www.iherb.com/frontier-natural-products-organic-ceylon-cinnamon-ground-1-76-oz-50-g/35483#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=cinnamon&rc=1447&sr=null&ic=14?rcode=hoz126 (Den de selger i butikkene her i Norge er gift. Denne er mye rundere i smaken og ikke så bitter)

Sukrin: http://www.iherb.com/erythritol?rcode=hoz126

Nå som det snart er jul er de to et must på grøten - og om du sjekker bloggen min kommer det snart oppskrift på supersunn proteinrisengrynsgrøt. Da passer det ekstra god med sukrin på toppen sammen med kanel :D

Så sant med kanel. IHerb-kanel smak helt annen (ganske julete ..), og er mye mer delikat og elegant. Når du blir vant til Ceylon kanel, kan du ikke gå tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...