Gå til innhold

iHerb-tråden


Tessa

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

"Cocoa liquor, sugar, almonds, cocoa butter, sea salt, soy lecithin, vanilla.

May contain traces of milk, wheat, peanuts or other nuts."

Såå, absolutt ikke sukkerfri. :D

Hver gang jeg prøver å bestille med levering fra DHL får jeg denne beskjeden: Undeliverable, Address Issue. Bruker samme shipping address som ved "vanlig" postlevering. Noen som vet hva som kan være feil?.

Litt usikker her, men må vel ha noe med at DHL rett og slett ikke leverer til din adresse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.dagbladet.no/2013/08/01/tema/klikk/helse/smakssans/supersmaker/28481451/

Jeg har en mistanke om at mange i denne tråden er ikke-smakere, alle questbarene smaker helt forferdelig utenom Chocolate Chip og Cinnamon Roll.

hahah

Jeg bestilte questbarer utifra "ratingen" på iHerb. Så fant jeg ut at jeg ville prøve noen andre, og bestile White Chocolate Raspberry som ikke er blandt de mest populære. Men det er den jeg har likt best så langt! Minner meg om yoghurtnøtter =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Venter på andre forsyning med Healthsmart proteinpulver! Første ordre slukte jeg alt for fort. Jeg bestilte brownie, peanøttsmør og vanilje. Har bestilt en av hver denne gangen også, men la til sjokolade også :p De er rett og slett himmelsk! Favoritten er peanut butter. Får vann i munnen bare ved tanken.. Blander helst med melk etter trening, men sålangt funker vaniljen like godt med vann også. Har også bestil PB2 for å se hva alle snakker om og en ny shaker. Neste bestilling tror jeg må inneholde flytende steviadråper, de beryktede walden farm's greiene og peanuttmel. Ser flere bestiller BCAA også, så det vurderes!

Vil også komme med et tips: Ikke bestill D-vitamin fra merket 21st Century Health Care. Spurte legen min om jeg skulle fortsette på tablettene (fikk de gratis med i pakken min og tok de daglig i ca 3 uker) og hun sa det var alt for høy dose. Vanlig dose er 200 UI, men med mangel på D-vitamin er det 400 UI og i noen skjeldne tilfeller hvor inntaket er alt for lavt, kan man få 1000 UI. Det er en dose på 1000 UI i hver tablett, så det er alt for mye. Hun ba meg heller ta Omega-3 (bruker Møllers dobbel (y))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler alle å velge DHL-ekspress(om pengene strekker til), raske og effektive, og om du ikke er hjemme gjemmer de pakken din et sted i hagen og får deg til å gå på skattejakt(min DHL-mann gjør ihvertfall det) SUPERFUN :D

DHL vil ikke levere til meg :( Har prøvd flere ganger, men fra Amazon.com gikk det greit med DHL.. Møkka iherb :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har tips til noe å bestille fra iherb? :)

Mye bedre kanel: http://www.iherb.com/frontier-natural-products-organic-ceylon-cinnamon-ground-1-76-oz-50-g/35483#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-us&w=cinnamon&rc=1447&sr=null&ic=14?rcode=hoz126 (Den de selger i butikkene her i Norge er gift. Denne er mye rundere i smaken og ikke så bitter)

Sukrin: http://www.iherb.com/erythritol?rcode=hoz126

Nå som det snart er jul er de to et must på grøten - og om du sjekker bloggen min kommer det snart oppskrift på supersunn proteinrisengrynsgrøt. Da passer det ekstra god med sukrin på toppen sammen med kanel :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...