Gå til innhold

Den store syndetråden!

Anbefalte innlegg

Forgive me Fitnessbloggen for I have sinned! Jeg sliter virkelig på søndager...Trent hardt i de siste dagene og er sliten...så tok den onde mannen i hue midt over og beina begynte å gå over mot Statoil..Hvor det ble kjøpt smash....

Jeg spiste bare halve posen! LOVER! kasta resten:p

Kasta! :eek: U frickin' mad bro!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 2k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

En ting er å skrive alt godt man har spist... Men det er noe helt annet å kalle det for synd. Så derfor har jeg kommet fram til at denne tråden er helt skadet. Det virker som at de fleste som skriv

Denne tråden gir meg lyst til å sette fyr på internett.

Kjære, alle flotte fitnessbloggere - Ser dere ikke at det dere gjør her på ingen måte er å synde, men bare å kose seg og nyte livet mens man lever det? :happy:

Postede bilder

Annonse

herre min hatt potetgull! det er jo som å få fett intravenøst og jeg er så latterlig lei av å elske det over alt på jord! Kunne lett spist en pose med ost og løk hver dag. Misunner de som ikke liker smaken av salt og fett sammen...:mad:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

75 gram kvikk lønsj plate, 1/4 liten pizza på kafé, 1/2l cola light, 1 ostebliks+1pizza bolle,1 liten pose snack a jacks(?). Og et lyst/fint knekkebrød. Og nå står det visst kjøpepizza i ovnen. Jaja. Skylder på at jeg er ikke i slaget etter å ha hatt div ledninger inn i kroppen(som spylte inn div). Better luck tomorrow!

Edit: nå er jeg kvalm..

Lenke til innlegg
Del på andre sider
[ATTACH]14199[/ATTACH][ATTACH]14200[/ATTACH] Bildene snakker for seg selv!

+ en hjemmelaget (ikke sunn) pizza!

Arrrw.. :whistling:

Mums!!!

Jeg kunne godt spise is.. Men har fået et stykke hjemmelavet gulerods/krydderkage - Så nu går det lige 14 dage før jeg har "cheat" igen :cry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...