Jump to content
Effy

Den store syndetråden!

Recommended Posts

Fortsetter under...

CREMANT ER ALDRI SYND. ALDRI.

Det var høyst useriøst at jeg skrev det i denne tråden:giggle::rolleyes: Ingenting er en synd med Cremant, nei:happy:

Annonse

TI?!

Hvordan takler magen det? :-p

Ikke bra i det hele tatt. Fiber-overdose haha. Vondt i magen hele natten og dagen etter. Pluss ble supertørst. Er endel salt man får i seg av 10 quests :oops:

Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm.

Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk.

Hele russetida har vært en stor synd! Prøver å komme tilbake nå, men magen er litt uenig i at jeg forsøker å spise mer regelmessig igjen, og litt sunnere. Har i dag fått spist 14 gresk yoghurt, banan, Biola smoothie og Wasa Sandwich yoghurt. Sinnsykt lyst til å lage kyllingsalat i dag... Men vi får se! Og kanskje en skål med wetabix til kveldsmat. Hmmm.

Men så mange melkeprodukter. ._. Sukk.

14 gresk yoghurt!? Hvordan er det engang mulig :p

lurer på en ting...og tenker kanskje dette er tråden å spør i ;) når dere har spist mer enn dere hadde tenkt eller VET at dere spiser mer enn dagsbehovet. spiser dere da mindre dagen etter, eller er det bare tilbake til normalen??

Annonse

Dersom jeg prøvde å gå ned i vekt til ett spesifikt tidspunkt, hadde jeg kanskje prøvd å spist ett par hundre kcal mindre i noen dager rundt tidspunktet. Men ellers ville jeg bare fortsatt som normalt. Jeg ender forsåvidt sjeldent under uten å prøve :D

Nja. Jeg spiser ikke mindre enn det jeg hadde planlagt de neste dagene. Men jeg passer litt ekstra på å ikke spise mer enn planlagt de neste dagene :p

Kroppen har ikke så veldig vondt av en dag innimellom med litt ekstra mat tror jeg, sitter nok mest i hodet.

Men, jeg er her egentlig for å si at jeg nettopp spiste tre typer italiensk is <3 riktignok ikke synd siden jeg hadde planlagt å spise det og det var en sparsommelig porsjon. Men tenkte dette var et fint sted å dele is-lykken min.

Guest =xXx=

2 store Walters mandler, 1 snickers, to Gullbrød, 1 peanuttkube og 1 toppris. Litt småkvalm. Ingen anger. Hadde planlagt dette leeeeeenge. Spiser normal.