Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Først en halv Big One til middag, og en halv Grandiosa hjemmelaga til kvelds, og en hel sjokolade til dessert. Var tross alt en Sport Lunsj, så sååå ille var det vel ikke? :-D

alt som har sport/fitness/protein o.l. i ordet er bare en halvveis synd, det er min unnskyldning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused:

Hvis jeg ikke får gitt bort sånt med en gang, sprøyter jeg det alltid fult av zalo før jeg kaster det :) Da VET jeg i hvert fall at jeg ikke plukker det opp igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville det nok til at det ikke blir aktuelt.

Om det ikke går, budsjettere inn sprekken. Si du skal ha 1500 kcal en dag. Det er mye is..

merker at jeg sliter når jeg er borte på besøk.. går bedre når jeg er hjemme! er på besøk hos storesøster, godteriskåla står på bordet å vips så er sjokoladebiten i munnen! hjemme så har jeg ingen fristelser i skapet, så da er det lettere å holde seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøpte kebab. wtf!? Har jo ikke vært på fylla en gang... "Heldigvis" var den alt for liten. Lite kjøtt, lite dressing. Så det er litt begrensa hvor mye dritt jeg fikk i meg. Litt lureri å kalle det medium, når den var liten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde krevd penga tilbake!!! Evt en ny.

Haha, kompisen min nevnte faktisk det. "(...)vi burde egentlig klaga med en gang vi fikk den" :p Vurderte nesten å stikke på det andre gatekjøkkenet og kjøpe en burger for å svelge skuffelsen.

Men så dro jeg heller hjem til havregryna mine <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. jeg skal begynne å planlgge spisekveldene mine! tenkte å ha det 2 ganger i månedene :) da skal det kjøpes inn masse digg :) elsker carbs og ikke minst IS ;)

Ja, planlegging er alltid lurt ;) Man kan ikke ha det liggende hele tiden i hvertfall, da blir det fort "bare en liten sjokoladebit" hver dag :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...