Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken.

Hvis du fortsatt ikke er ironisk - det er stor forskjell på ren fruktose og "vanlig" sukker(sukrose+fruktose), en skal spise en hel del karbohydrater(sukker) som inneholder begge to, samt ytterligere ren fruktose for at det skal være "farlig"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du fortsatt ikke er ironisk - det er stor forskjell på ren fruktose og "vanlig" sukker(sukrose+fruktose), en skal spise en hel del karbohydrater(sukker) som inneholder begge to, samt ytterligere ren fruktose for at det skal være "farlig"

I know, måtte bare se hvordan en med brukernavnet 'bro' forholdt seg til broscience :)

Gafler nedpå fersken, epler og banan uten dårlig samvittighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei? All forskning viser at fruktsukker ødelegger kroppen på lik linje med vanlig sukker du får på butikken.

All forskning viser at alt ødelegger kroppen: stillesitting, for mye trening, for mye karbo, for lite karbo, for mye fett, for lite fett, for mye protein, for lite protein, kunstig søtning, naturlig støning, fruktsukker, ... Samtidig viser all forskning at ingenting er farlig: mørk sjokolade er sunt, kaffe er sunt, melk er sunt, frukt er sunt, osv...

Poenget er at det aldri er så svart på hvitt som mange får for seg. Jeg spiser minst 2 frukter hver dag, og jeg har relativt lav fett%, normal kroppsvekt, velfungerende organer, osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Endte opp med en drøy fyllakule i helgen igjen.

Du e itj full før du skit på dæ. Før det er du bare sjarmerende salongberuset;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Ok, sist helg: 2 Walters mandler, en Grandis (hjemmelaget), 5 halvlitere bayer, plenty børst, indisk mat, shitload med ting jeg ikke husker at jeg har spist (etter bayer og børst inntaket). Jeg har vært ganske flink, men cravingsene er ekstreme etter snuskuttet, enda jeg ligger i overskudd på kcal:whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...