Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dumme meg begynte faktisk å lese gjennom tråden nå, og jeg skal på butikken om litt!!

Lyst på sjokolade (twix), og ostepop. Og med ett fikk jeg lyst på fylte horn, så det er en mulighet for at jeg handler så jeg kan bake det. Og ferske, varme, hjemmebakte horn med ost og skinke er så godt at jeg har en tendens til å spise til jeg sprekker, og deretter enda litt til!

Hmmm.... Er godt, da... ;-p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..tippet kanskje at dette kom.....noe som igrunn får meg til å se LITT annerledes på det. så takk for det =)

stikkordet her er MASSE ,, som ødela mitt kcal budsjett, og forelenget "helgen" med 2 dager...unødvendig. men men...

..er self med på at det finnes værre. ble bare en unødvendig sprekk.:blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe..tippet kanskje at dette kom.....noe som igrunn får meg til å se LITT annerledes på det. så takk for det =)

stikkordet her er MASSE ,, som ødela mitt kcal budsjett, og forelenget "helgen" med 2 dager...unødvendig. men men...

..er self med på at det finnes værre. ble bare en unødvendig sprekk.:blush:

Gainz :D Det er da på ingen måte negativt. Neste styrkeøkt blir knall da (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nesten litt trist når enkelte skriver at de får dårlig samvittighet etter å ha spist litt sjokolade. Tenk heller at neste måltid kan du spise noe mer næringsrikt og sunt for kroppen istedenfor å sitte med en vond følelse inni deg. Spist er spist;)

Når jeg først er her kan jeg vel fortelle om mine ekstreme "sprekkehistorier" fra i fjor.

- spiste en hel sjokoladekake:whistle:

- klarte faktisk å spise et helt brød. og det skjedde fleere ganger. Kanskje tre ganger i uka? Husker i hvertfall mor ble veldig irritert over at hun måtte kjøpre nytt brød hver dag. *skyldig*

- spiste 13 pannekaker (og nå snakker vi ikke slike fancy proteinpannekaker)

Er virkelig glad for at jeg har kommet meg ut av den onde matsirkelen. Nå spiser jeg sunt i hverdagene, men unner meg noe godt i helgene. Hender selvfølgelig at jeg plutselig tar meg en godteribit eller to på en onsdag, men jeg ser ikke på det som en synd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...