Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Og uansett; hva er store mengder smågodt for deg?

Skjønner ikke vitsen med dårlig samvittighet. Men det ligger vel litt i trådtittelen.

Jeg spiser en rad mørk sjokolade akkurat nå. Ikke er det synding og ikke får jeg dårlig samvittighet. Er nesten så jeg går og tar meg enda en rad.

Edit: burde ha quota, men spørsmålet var ment til Monika :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og uansett; hva er store mengder smågodt for deg?

Skjønner ikke vitsen med dårlig samvittighet. Men det ligger vel litt i trådtittelen.

Jeg spiser en rad mørk sjokolade akkurat nå. Ikke er det synding og ikke får jeg dårlig samvittighet. Er nesten så jeg går og tar meg enda en rad.

Edit: burde ha quota, men spørsmålet var ment til Monika :)

var for en 50-lapp.. ås en snau halvkilo da kanskje :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aner ikke hva Riesen er...... :o men Freia melkesjokoladeplater er farlige greier for min del. Går ikke ned på høykant på ett minutt, men åpner jeg først en slik plate så forsvinner den.

Med tanke på syndeflod, så spiste jeg en 2.5 kg BØTTE med smågodt som jeg kjøpte i Sverige i sommer. Tok en mnd eller så før den var borte, men fy flate.... følte meg helt jævlig etterpå :inpain:

fyfy-kost-jpg.120278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synder litt til idag også, nok en gang ikke om kosthold men la nå gå mtp at det ikke er noen annen syndetråd. Jeg synes at det var kjekt med litt Basshunter igår så idag gikk det faktisk med 3 sanger Scooter. Jeg vet ikke om dette er som å ta sosialt selvmord på fitnessbloggen da jeg er ganske ny her.

Vi sitter her på Venten och spelar lite Dota <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle endelig kose meg etter 63(!!) dager uten snop/kake/pizza osv på lørdag, resultatet ble:

1 Svær skål vaniljehavregrøt

1 Femme proteinbar

1 Tacowrap fra burgy

1 Skolebrød

1 30 cm pizza fra pizzabakeren

En halv eske nøtter (yoghurtnøtter, sjokohassel, cashew, u name it)

1,5 l Pepsi Max

Hadde også planer om å spise halvliteren med vaniljeis og plata med fruktnøtt men magen ble rett og slett ødelagt etter all karbon og jeg var i seng før ni...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...