Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...
Gjest noen123
Oh my god, samme her... Nå sitter jeg og pønsker på hvordan jeg skal klare å stå i mot den 1 kilos posen med smågodt jeg var så dum å kjøpe (nei, jeg klarer aldri å spise bare fire biter, det går ikke). o_O

"Skal bare ha en til" :D

kjøpte litt over 1,5 kg smågodt + litt til.. Det forsvant iløpet av dager :cautious:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest QueenWinther

I går spiste jeg is og i dag skal jeg ha tiramisu. Spiser pasta og pizza, er vågal i Italia. (Er så varmt at jeg ikke spiser noe særlig da, det er vel også litt synding)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spiste noen jævli gode sjokoladekuler vi har på jobb i dag. Var sulten og hadde ikke mer mat i kjøleskapet, og jeg er alene på jobb, så jeg kunne ikke bare forlate butikken. Med halvannen time igjen på jobb slo jeg til!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

hatt en skikkelig syndehelg og må bare få det ut! fredag hadde jeg kos med noen jenter så spiste frukt dyppet i smeltet sjokolade. (sjokolade ser alltid mindre ut om det er smeltet:whistle: ). Hadde enchiladas på lødagen - ikke så galt. Søndag har jeg spist alt for mye eplepai ikke en, men TO ganger:hungry::hungry::hungry: . Å guuri, gleder meg til en ny og sunn uke nå kjenner jeg! Mer motivert enn noen gang til å spise sunt og næringsrikt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahahaha, må le av meg selv. TIDENES verste helg! Startet fredagen med 1 flakse rødvin og nesten 50 cl whiskey ALENE + cheesedudles og en burger til nattmat. Lørdagen lå jeg i fosterstilling fra jeg våknet, men klarte å få nedpå 8 biter maki sushi, og ca 8 stekte egg + 1/3 av proteinfabrikken sin nøytrale kake. søndagen 1/3 av protinfabrikken sin kake, normal mat MEN røk på en carbo smell. 300gram glutenfri makaroni(no snakker vi gram i tørrvare,ikke ferdig vare!?! :p med himalayasalt og 1 ss ekte bondesmør! HUFF! godt de e ny uke og nye muligheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha.

(For å ha det på det rene liker jeg ikke snop/kjeks selv, så det er jo forsåvidt mitt eget valg å ikke ta imot mer) :p

Hmm.... alikevel, når han sutrer til seg at du haler stumpen opp av den gode, varme ,trygge ,og komfortable sofaen for å kjøpe snop til han, som du ikke engang liker selv, da bør han (?)jammen meg gjengjelde det på en skikkelig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm.... alikevel, når han sutrer til seg at du haler stumpen opp av den gode, varme ,trygge ,og komfortable sofaen for å kjøpe snop til han, som du ikke engang liker selv, da bør han (?)jammen meg gjengjelde det på en skikkelig måte.

Unnskyld, nå må jeg bare få presisere at sofaen vår er for det første en skinnsofa (hvilket jeg selvfølgelig hater og jeg regner egentlig med at alle andre gjør det også), den er full i hund (ergo ikke plass til oss), den er full i sagflis (samme mannfolk har bygget spottkasse uten å rydde etter seg), den er kald og når den blir varm er den klam. Uansett; Sengen var verre å stå opp fra!

Haha, han er takknemlig nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I febertåka igår fant jeg ut jeg skulle spise bær med is for å kjøle ned halsen. Etter tredje skålen fant jeg ut at jeg ikke kunne spise mer, - men da frista de nye questbarene i skuffa litt for mye. også måtte jeg sjekke om atkinsbarene smakte like godt som før. Så hadde vi cookies da.. Alt er lov når man er syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag:

1 liter is

1 liter sjokomelk

5 sjokoladeboller

1 pakke rittz kjeks

en del honning

1/2 pakke bixzit kjeks ( med ost på )

4 store amerikanske cookies

1 tacolefse + corn bread

litt mer is

Proteinbar

2 flasker powerade

Spiste tilsvarende mengde også på søndag.

:love:

Ikke dårlig (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...