Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

been there done that..

gikk opp 8kg på cruise som 14åring.

Frokost buffe med doughnuts og alt mulig anna drit.

Iskrem maskin - hvor man kunne ta seg is når man ville gratis..

Bar som hadde alt av junk food med servering 24/7 gratis-,-

Det var ila de 14dagene jeg gikk fra å være lita tynn jente, til halvstor jente med "bred benbygning" :p

hahaha!!!

hadde samme erfaring på cruise til mexica da jeg var fjorten... Den ismaskinen fikk kjørt seg, gitt! Benbygningen min vokse likevell ikke nevneverdig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hahaha!!!

hadde samme erfaring på cruise til mexica da jeg var fjorten... Den ismaskinen fikk kjørt seg, gitt! Benbygningen min vokse likevell ikke nevneverdig :p

Haha... og man gir seg ikke når den stakkars maskinen trykker ut noe som har ganske flytende konsistens heller. *må bare ha den siste før jeg går inn til buffeten* :wtf:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Fikk pakke fra iherb med Lenny & Larry's, The Complete Cookie, Double Chocolate

12 cookies, 422 kcal i hver.. Spiste alle på en gang... ooops:oops:

fikk nettopp pakken fra iherb med questbarene jeg så lenge har siklet etter...klarte å spise alle opp på to dager :S stakkars kroppen min har vel fått protein og fiberjsokk :o drakk mye vann for å si det slik :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk nettopp pakken fra iherb med questbarene jeg så lenge har siklet etter...klarte å spise alle opp på to dager :S stakkars kroppen min har vel fått protein og fiberjsokk :o drakk mye vann for å si det slik :p

Haha! Kjøper mye for å ha det lenge, men hadde nok vart like lenge om jeg bare hadde kjøpt 1 eller 2.. Iherb er farlig:eek::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...