Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm.. Må Innrømme at jeg av og til får dårligere samvittighet av å gå inn på denne tråden. Av og til når jeg har "syndet" litt og tar en tur innom her for å lette på samvittigheten, føler jeg meg noen ganger enda verre. Noen av innleggene som liksom skal være "synder" er jo hverdagskost/mindre enn det jeg regner som normalt! :I

Er du ikke glad vi lever forskjellig? :D

Jeg syndet på PF, men når man er hjemme hos familie vlir det bare slik hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den godteriposen natt til søndag, blir bare større og større for hver gang:eek:og tilbehøret jeg mekker når jeg kommer hjem er likedan.....ord blir overflødig:rolleyes:dere vil bare bli stappmette av å lese det aka gravid i 8mnd:whistling:

Alltid imponert over inntakene dine, gir meg bedre samvittighet i forhold hver gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjokoladekake og potetsalat, DAGEN etter jeg bestemte meg for å starte på "project muffin top melt". Jeg har ikke spist kake på ca 5 måneder og så MÅ jeg sprekke DAGEN etter jeg har satt meg mitt nye mål. jeeeeez.

Skal betale for det i morgen på trening med min PT (som også er familie, så han lar meg ikke akkurat slippe unna)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...