Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Cheat meal i dag, spiste taco. Selvsagt byttet ut rømme med kesam, grove lefser og gjort den sunnest mulig, men allikevel...

Også spiste jeg to biter av Freia 86% kakaosjokolade, og tre biter fruktnøtt. Bør vel ikke ha dårlig samvittighet, men det dempet i alle fall lysten en del. :)

Freia_Premium_86_BI_400894f.jpg

Hva er overhodet galt med tacoen? det er jo supersunt! to TO ruter mørsksjokolade er jo som etter boka! flinkis. det der er ikke synd kjeøre lille søte venn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er overhodet galt med tacoen? det er jo supersunt! to TO ruter mørsksjokolade er jo som etter boka! flinkis. det der er ikke synd kjeøre lille søte venn :)

Men det var TRE ruter fruktnøttsjokolade da :o Haha! Nei, det er faktisk ikke så ille. Er bare litt redd for carbsa som er i lefsene ;) Haha, men må ikke være fanatisk heller.. Som regel får jeg ikke i meg mer enn ca 100-150g carbs om dagen når jeg går på diett. Det er havregryn om morgenen og carbofuel etter trening som står for det meste. Prøver å skrape vekk de siste 4-5% fett før jeg er nede på 10%. Har 45 dager igjen å gjøre det på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...