Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Fant Kinder Milk Slice i butikken i dag! Har letet etter den i sikkert over ett år nå siden jeg så den på reklamen for første gang. Var i ekstase da jeg fant den i dag. Tok én bit, og la den pent fra meg i kjøleskapet til samboeren kommer hjem. Ikke akkurat den beste sjokoladen jeg har smakt for å si det sånn. Trøsta meg en Ben & Jerrys med kirskebær :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

faen, den nye sørlandschips er mer avhengighetsskapende enn heroin!

ble en pose i dag og :( og fortsatt er kvelden ung, med SMASH i kjøpeskapet..

Tredje pose denne uken mister?? :)

Jeg skal snart synde med verdens beste kyllingfilet på restaurant .. Med innbakt fetaost, soltørkede tomater og goood saus :D Greit nok ikke helt en synd, bare en ekstra middag. Men siden jeg har faste måltid så blir det liksom en "synd" da.. Alle som bor i Bergen bør gå på Eat og spise kylling!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen, den nye sørlandschips er mer avhengighetsskapende enn heroin!

ble en pose i dag og :( og fortsatt er kvelden ung, med SMASH i kjøpeskapet..

Oooh, SMASH har gått ned på høykant her og... De er avhengighetsskapende, de.. Jaja, spist er spist. Men litt kos må man jo ha nå og da...:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tredje pose denne uken mister?? :)

Jeg skal snart synde med verdens beste kyllingfilet på restaurant .. Med innbakt fetaost, soltørkede tomater og goood saus :D Greit nok ikke helt en synd, bare en ekstra middag. Men siden jeg har faste måltid så blir det liksom en "synd" da.. Alle som bor i Bergen bør gå på Eat og spise kylling!!

det er ny uke fra mandag av vettu ;) så er ukas første ;) eller, jeg spiste litt i går også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis syndet, men da helst fordi torsdagene har blitt spisedagene mine.. Føler det fungerer bra slik, siden jeg har måledag også. Da gjør jeg meg ferdig med ukas crap på kvelden, og så starter jeg på ny treningsuke på fredagene :)

Laga meg iskrem i dag:

1/2 beger vaniljekesam

1 beger mager kesam

1 Skyr vanilje

200 gr bringebær

1 dl sukrin melis

Styggodt, men spiste nok litt vel mye.. Fikk mageknip, helt til jeg huska på en pose sjokoladeskruer jeg hadde i skapet.

Nå sitter jeg å trøkker i meg dem :p

Synder vel ikke av å spise den isen der! Selv om det kalles is, så betyr ikke det at det er usunt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer på familiebesøk med familiemedlemmer som synes jeg er for tynn og så på det som sin oppgave å feite meg opp igjen... need I say more? Is, kake, is, kake, horn, smågodt, brus, kake, brødskive, pannekake og kake.. Også jeg som egentlig var mett før jeg begynte med besøkene..

Shit - ble du tvangsforet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...