Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

For det første: AUUUU :(

Haha, ser den, godt det kommer noe positivt ut av det da :p Håper du kan tygge igjen på julaften? Vet av erfaring at det er ganske dritt å bare kunne spise riskrem på julaften (selv om det er utrolig godt...) :(

Au ja.. Tror aldri jeg har stappa i meg så mye sterke smertestillende på så kort tid.. Ikke ser jeg ut heller, skikkelig bollekinn, på den ene sia:p

Satser på det! 4-5 dager fikk jeg beskjed om! Spiser ikke noe rent kjøtt uansett, ikke ribbe eller pinnekjøtt liksom, alltid bare sosisser, medisterkaker osv:) Men mamma sa hun skulle ha grøt klar når jeg kommer på fredag!hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Brukernavn007
Au ja.. Tror aldri jeg har stappa i meg så mye sterke smertestillende på så kort tid.. Ikke ser jeg ut heller, skikkelig bollekinn, på den ene sia:p

Satser på det! 4-5 dager fikk jeg beskjed om! Spiser ikke noe rent kjøtt uansett, ikke ribbe eller pinnekjøtt liksom, alltid bare sosisser, medisterkaker osv:) Men mamma sa hun skulle ha grøt klar når jeg kommer på fredag!hehe

Bollekinn er jo søtt det ;)

Sosisser og medisterkaker er jo nam det også da :) Jeg har ingen anelse om hva jeg får til middag i år...skal være hos mor til kjæresten, å resten av familien på moren hans sin side. Krysser fingre å tær for at det ikke er fisk! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bollekinn er jo søtt det ;)

Sosisser og medisterkaker er jo nam det også da :) Jeg har ingen anelse om hva jeg får til middag i år...skal være hos mor til kjæresten, å resten av familien på moren hans sin side. Krysser fingre å tær for at det ikke er fisk! :p

Ikke på kun den ene sia...hehe Krysser fingrene for deg!:p Skal legge av noen sosisser til deg hvis ikke:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

jeg sier bare: norske talenter!

.

Jeg stemmer glatt på cheesecake her! Hadde vært sykt kult å stille opp på scenen og bare fråtse i umenneskelige mengder mat :D real underholdning sier nå jeg + at alle vi som sitter hjemme med taco/hjemmelaga pizza etc mens vi ser på programmet får en smule bedre samvittighet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det minner meg om noe av det sykeste jeg har sett! Så program fra USAs største kappspisingkonkurranse der de skulle hive i seg enorme mengder mat på tid. Deltakerne var vel rundt 8-9 digre beist (USA-size diger liksom) og ei skinny asiatisk dame på rundt 50 kg... Og hun vant!! Det var bare helt vilt, hun spiste vel mat tlsvarende halve kroppvekten sin (tror var pølse med brød eller noe)! Tips gjerne dersom noen har link til filmen eller noe, var vilt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det minner meg om noe av det sykeste jeg har sett! Så program fra USAs største kappspisingkonkurranse der de skulle hive i seg enorme mengder mat på tid. Deltakerne var vel rundt 8-9 digre beist (USA-size diger liksom) og ei skinny asiatisk dame på rundt 50 kg... Og hun vant!! Det var bare helt vilt, hun spiste vel mat tlsvarende halve kroppvekten sin (tror var pølse med brød eller noe)! Tips gjerne dersom noen har link til filmen eller noe, var vilt å se på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...