Gå til innhold

Den store syndetråden!


Effy

Anbefalte innlegg

Tenkte å lage en tråd der alle kan skrive om de har spist noe de ikke burde :p Så får vi det ut av systemet og blir ferdig med det! Kanskje vi får litt oppbacking også :) Er det en slik tråd fra før, er det bare å slette denne altså..

Jeg kan jo begynne med å si at jeg spiste saus til middagen i dag, som i MYE rødvinssaus:rolleyes: Veldig godt, men ikke helt bra! Har du "syndet" i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en "ufrivillig" pause fra dietten nå grunnet ekstrem tannverk. Prøvde å bare ta proteinshake isteden for 900gram kylling, men føler at dette blir helt feil og har derfor tatt en fri uke. Jeg får heller ikke sovet noe for tiden, noe som gjør det mye vanskeligere å holde seg til dietten etter som det er mange flere kjedelige timer å fylle. Jeg holder meg i det minste lavt på kalorier.

dagens synd: 0,5l cola og 1/4 grandiosa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 Bokse hocket pulver:rolleyes:

[ATTACH=full]1560[/ATTACH]

i går spise jeg noen pepperkaker, endte med at jeg kastet hele boksen i søppla. Men så fant jeg ut at jeg kunne jo bare gå i søppelet, hente boksen og ta ut en kjeks til. SÅ jeg åpna boksen, og heiv de oppi komposten:confused:

Hahaha. Hockey pulver er forresten undervurdert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

m'mm! må si jeg føler meg skikkelig kul når jeg sitter i kinosalen og stikker ut tunga mi for å slikke i meg litt pulver:blush:

Haha! Ser det for meg. Du sitter der, ser fra side til side med et lurt blikk for å sjekke om kysten er klar, mens du febrilskt, men samtidig kontrollert og uaktet, bøyer deg mot hockey pulver-boksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delvis syndet, men da helst fordi torsdagene har blitt spisedagene mine.. Føler det fungerer bra slik, siden jeg har måledag også. Da gjør jeg meg ferdig med ukas crap på kvelden, og så starter jeg på ny treningsuke på fredagene :)

Laga meg iskrem i dag:

1/2 beger vaniljekesam

1 beger mager kesam

1 Skyr vanilje

200 gr bringebær

1 dl sukrin melis

Styggodt, men spiste nok litt vel mye.. Fikk mageknip, helt til jeg huska på en pose sjokoladeskruer jeg hadde i skapet.

Nå sitter jeg å trøkker i meg dem :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På bakgrunn av det som skjedde i går har jeg laget et nytt langsiktig mål. Det lyder som følger:

ALDRI KJØP ROSINER IGJEN

Hver jævla gang jeg kjøper rosiner tror jeg at denne gangen skal jeg klare å bare ha noen få i grøten min og at den kommer til å vare leeeeenge. Hva skjer? Boksen varer i MAKS 3 dager (ja, det er snakk om den store på 500 gram) . Jeg fatter ikke hvorfor jeg klarer å lure meg selv til å tro at "denne gangen blir annerledes" hver gang. Jeg er for lettlurt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...