Gå til innhold

Skulderøvelser


ninnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Brukernavn007
Mine favorittøvelser for skuldre er børgepress, militærpress, liggende sidehev og "seated rear delt row" som tar baksiden i tillegg til øvre rygg.

Er dette navnet på den øvelsen der du sitter på en benk med samlede ben, hodet på/mellom knærne å løfter vektene opp fra under lårene å opp til skulderbladene møtes?:p For det er hvertfall en grei øvelse som tar bra på bakside skuldre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette navnet på den øvelsen der du sitter på en benk med samlede ben, hodet på/mellom knærne å løfter vektene opp fra under lårene å opp til skulderbladene møtes?:p For det er hvertfall en grei øvelse som tar bra på bakside skuldre:)

Nei... Den ligner omvendt pec deck..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skuldre er mer enn én muskel...består jo av flere, derav trapezius! For meg har dette alltid gått under kategorien skudlre. Noen mener kanskje det er nakke? Jeg har nå hvertfall fått påpekt av flere at jeg har fått større skuldre, og da har de snakket om trapezius. Mulig dere kun snakker om deltoid??, når dere nevner skuldre og da er jeg enig i at shrugs ikke tar der! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...