Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Prøvde oppskriften som er skrevet helt i begynnelsen, byttet bare ut kokosmel med peanøttmel og hadde hele egget med plomma. Den ble helt sinnsykt god! Den første protein-oppskriften jeg prøver som virkelig smaker like godt som "vanlig" bakst! :D

bd2fc7922b6811e2976e22000a1fbc8d_7.jpg

Så døøødsbra :D

Har også nevnt qouten din i dagens blogginnlegg om den her =) håper det går greit :)

Food, Inspiration, Training, Athletic Fitness and more...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 245
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Hei, Dette er en proteinbrownie som ikke er tørr, som ikke smaker kjipt og som du kan spise med latterlig god samvittighet! Midten blir flytende, så ja... Sjokolade Fondant 1 scoo

min godbit i kveld! Putta en Atkins peanut butter cup nedi deigen før den gikk i mikroen! Så var det bare å pynte litt med walden farms sjokolade og karamell sirup!! OMG!!!

Feirer årets første snøfall med en "snø" lignende proteinbrownie! Kokos og sukrinmelis på toppen! Instagram: #djhardyboy

Postede bilder

• 1 måned senere...

For en flott, liten godbit. Første gang jeg lagde den med casein i dag (laget en del brownie før, med whey og litt annet), men denne var noe annet, ja. Byttet 3 ts kokosmel med 1 ss mandelmel. Det funka flott. Stekt i ovn på 175 grader i 5-6 minutter.

post-6209-14440915828296_thumb.jpg

Ja, utseende kan jobbes litt mer med. Men den blir helt klart laget igjen, så ikke noe stress. Lagde en ny nå allerede, jeg.

post-6209-1444091582784_thumb.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest mmmi
For en flott, liten godbit. Første gang jeg lagde den med casein i dag (laget en del brownie før, med whey og litt annet), men denne var noe annet, ja. Byttet 3 ts kokosmel med 1 ss mandelmel. Det funka flott. Stekt i ovn på 175 grader i 5-6 minutter.

[ATTACH]82329[/ATTACH] [ATTACH]82330[/ATTACH]

Ja, utseende kan jobbes litt mer med. Men den blir helt klart laget igjen, så ikke noe stress. Lagde en ny nå allerede, jeg.

Mmmmm, denne så kjempegod ut!! :hungry::)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Elsker denne. Min erfaring er forøvrig at natron funker bedre enn bakepulver - mitt kasein har visst lett for å få kaken til å bare bli stekt på toppen. Natron hjelper på det. Dersom man ikke spiser det til kveldsmat er det også sinnsykt godt å bytte ut vannet med kaffe - yummy!

hmm.. må prøve. Vil ikke natron gi en litt bismak? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
hmm.. må prøve. Vil ikke natron gi en litt bismak? :)

Det har ikke gjort det i min kake, hvertfall. Men så tar jeg også oppi endel steviadråper med sjokolade. Kanskje det er kaffen som demper det? Jeg synes det er digg, hvertfall. Slet med å få kaken til å heve ordentlig med bakepulver, den ble bare stekt på topplaget og helt ustekt i bunnen. Natron hjelper på det :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 uker senere...
mine smakte jævlig! tørre, nesten som plastikk over alt :p stekte de i omn, får prøve b mårra med litt mere fett;)

Hmmm...husket du å dekke over med plast?!:) jeg har også pleid å få mindre tørt resultat dersom jeg blander inn 1ss kesam.. og bruker hele egget ikke bare hviten

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...