Jump to content
Bondejenta

Langt hår og trening

Recommended Posts

Kva gjer folk med håret når dei trenar?

Sjølv brukar eg stort sett hestehale, men det blir ofte ein "ubehageleg klump" som er i vegen på eit eller anna vis. Har nokså langt hår og, så sjølv om det er i strikk kjem det ofte "over alt" (henger seg fast i vekter, apparat o.l.) ...og når ein er hårsår så er ikkje det så veldig kjekt:p

Så, tips om kva andre gjer med håret sitt kan eg trenge:blush:

Fortsetter under...

Sikkert ein lur ide med flette!:)

Hehe, så då må eg følge opp med: noken som veit om ei nettside e.l. som gir enkel opplæring i ein eller anna effektiv flettingsmetode?

(har alltid hatt lyst å lære å flette, men aldri hatt anledning til/prioritert det. Kan sånn vanleg enkel ei, men då blir det jo hengande langt nedover ryggen = fortsatt vere i vegen og med "strikklump" på ryggen).

Sikkert ein lur ide med flette!:)

Hehe, så då må eg følge opp med: noken som veit om ei nettside e.l. som gir enkel opplæring i ein eller anna effektiv flettingsmetode?

(har alltid hatt lyst å lære å flette, men aldri hatt anledning til/prioritert det. Kan sånn vanleg enkel ei, men då blir det jo hengande langt nedover ryggen = fortsatt vere i vegen og med "strikklump" på ryggen).

http://www.youtube.com/watch?v=yz25lTii_LA

Annonse

Guest xxxxxx

Så godt å se at det er andre jenter som setter opp håret! Jeg synes alle jentene der jeg trener går med håret løst, det må jo være kjempe ubehagelig? Jeg kjører alltid høy lærerinneknute, håret skal ikke plage meg mens jeg trener:D

Annonse

Jeg fester også hestehalen lavt slik at strikken ikke kjennes når jeg ligger. Jeg pleier også å dra hestehalen halveis gjennom strikken slik at håret ikke henger løst ned på ryggen.

Hestehale. Enten på siden, eller så havner den på siden når jeg legger meg på ryggen og drar den til for å få strikklumpen unna nakken :blush:. Grier ikke å trene med håret løst, så jeg har alltid ei pakke med strikk i treningsbagen.

Flettet høy hestehale, altså strikk innerst som en høy hestehale, og så flette den. Bare flette føler jeg sklir ut så fort/ikke sitter stramt nok, og med bare hestehale føler jeg at håret mitt fortsatt er "all over the place". Forstår ikke at man kan trene med håret løst :confused: