Gå til innhold

Hår og trening...


CaraMella

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vasker håret dersom jeg har blitt svett. Den første plassen jeg svetter er i hårfestet, så kommer liksom ikke unna dusjing av hår da...

Har i lange perioder vasket håret hver dag (håndballøkter 6-10 ganger i uken, og da blir man svett!). Mitt hår tok ikke noe skade av dette, men har prøvd å bruke gode produkter og sånt. Nå vasker jeg det ca 3-4 ganger i uken, dvs etter hver trening. :p

CaraMella, du skriver om fet hodebunn med flass og utslett. Har du sjekket at du ikke har seboreisk eksem i hodebunnen? Det er en veldig vanlig tilstand, og kan være ganske enkelt å bli kvitt/holde i sjakk. En venninne av meg slet med det samme du beskriver, og viste seg at det er slik eksem hun har. Hun har foreløpig bare trengt en runde med behandling.

Bildene som kommer opp på google er veldig ekstremversjoner av utslettet, bare sånn at det er nevnt :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 5 år senere...

Jeg er helt enig med dere! Det er sååå vanskelig å holde kosthold (hvis du håper å slanke seg som jeg :) ) og ha pene hår og negler. Frekvente dusjer hjelper ikke. Jeg hadde store problemer med negler. Jeg har vært på  Geletær Kurs Stavanger i det siste og en av kosmetologer sa at det er bedre å bruke geler hvis vi trener mye. De er motstandyktigere enn hybridlakker, og, det løsriver ikke seg hvis du ødelegge dem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...