Gå til innhold

Motivasjonspost for folk som sliter med å gå opp i vekt.


Gjest

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Det meste er sagt allerede.. men det motiverer jo ikke mindre med en ekstra kommentar om hvor INSANE bra jobb du har gjort! du har bokstavelig talt lagt kropp og sjel i det å nå målet ditt.. det er noe av det beste jeg har sett!:) du ser dødsbra ut!stå på videre.. jobber selv med å motivere/få folk igang med trening.. er ikke alltid man får så mye tilbake, men de gangene man når gjennom, så gjør det så sykt godt!det er verd all tid det måtte ta.. lykke til videre!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det meste er sagt allerede.. men det motiverer jo ikke mindre med en ekstra kommentar om hvor INSANE bra jobb du har gjort! du har bokstavelig talt lagt kropp og sjel i det å nå målet ditt.. det er noe av det beste jeg har sett!:) du ser dødsbra ut!stå på videre.. jobber selv med å motivere/få folk igang med trening.. er ikke alltid man får så mye tilbake, men de gangene man når gjennom, så gjør det så sykt godt!det er verd all tid det måtte ta.. lykke til videre!:)

Tusen takk! Setter pris på hver eneste kommentar, jeg kjenner meg igjen av det du sier om det å ikke få så mye tilbake.

Men skal sies at mye av motivasjonen som jeg får er indirekte av og se resultater/framgang fra folk som jeg har hjulpet igang med trening (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å gå opp i vekt må man øke de aktiviteter som bidrar til å oppnå målet, og minske de som ikke bidrar til å nå målet. Tror man at man gjør så godt man kan, men ikke får de resultater man ønsker, så må man oppsøke mer kvalifisert hjelp for å finne ut hvor skoen trykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Wow, for en utrolig flott forandring, mektig imponert :eek: Jeg kjenner meg selv litt igjen i historien din, men mest har jeg den typiske 'herregud, så tynn du er, spis mer mat' eller 'du er så heldig for du kan spise det du vil uten å legge på deg'. Står utrolig stor respekt av det du har oppnådd :) Jeg håper for mobbernes skyld at de er overvektige og har grodd fast i sofaen bare av puuuur misunnelse.

Neida. Joda.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk:):)

Jeg ser jo selv at det er bedre nå men har en viss frykt for å bli "enda" større :0)

Know the feeling, men du kan trøste deg med at det ikke skjer over natta :) Og at du bare kommer til å bli sterkere og flottere, så hvis du ikke spiser helt uanstendige mengder med mat, tror jeg ikke det er noe du trenger å bekymre deg over ;) Du klarer det du vil :D hihi^^,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Januar 2013 vs mai 2013

(y) Det går rett vei, og spesielt siden du (ut fra det jeg ser fra de andre postene du skriver) har klart å se dette sjøl og jobber hardt med å gå riktig vei. Stå på! Etter å ha "glemt" peanøttsmør i mange år har jeg fått dilla på det etter en post av deg for litt siden. :hungry: Minimum 1cm tykt lag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra TS.

Har hatt det akkurat som deg bare at jeg brukte mye av tid på sykkelen. Jeg har aldri blitt noe spesielt mobbet for det, men har alltid brydd meg veldig mye om det selv. Så har snappet opp mye som kanskje ikke var rettet mot meg. Uansett, det ble min motivasjon. Så var det bare å tre av sykkelen i et år og gå opp 15 kilo. Eller som jeg liker å si det; Fra sykt tynn til tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...