Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

- Jeg er besatt av partall! Dette gjelder alt fra tyggispakker til lyden på datamaskiner/tv/bilstereo, antall agurkskiver og antall tomater på fatet. Jeg kan også tolerere tre og fem.

- Jeg teller når jeg pusser tennene.

- Jeg MÅ ha skrivebok og penn,en bok å lese i, en flaske vann og lypsyl med meg at all times, og bærer alltid med meg veska mi - også rundt omkring i huset.

- Jeg unngår å tråkke på kumlokk. Dette er ganske problematisk om vinteren!

- Jeg flexer hver gang jeg går forbi et speil eller andre reflekterende overflater :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er generelt veldig distre..... :p

* Holder ofte på å kaste bestikket i søpla når jeg egentlig er på vei til oppvakmaskinen

* Husker ALDRI hvor jeg har lagt verken nøkler eller lommebok.. den har jeg funnet både i kjølepskapet og andre rare plasser..

* Jeg har to hunder og pleier ofte å gå med en pose oppskjærte pølsebiter i lomma på tur... her omdagen presterte jeg å ta med meg gulosten... det sier vell litt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten, tønsbergenser.

Ikke nå ille å gå sånn her såfall. Ser det daglig! Du e itj trønder før du har gått med sokka å sandala:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er jo kjempegrei da, lydavleder! Gjorde det alltid da jeg bodde i kollektiv..

Haha, det er ikke derfor jeg gjør det :-P Tror jeg gjør det sånn at vannet er varmt til jeg skal vaske hendene når jeg er ferdig. Også lar jeg vasken stå på leeeeeeeeeeenge, selv om jeg ikke bruker den O.o

DET er vi to om! Har store problemer med å gå på do hos folk som ikke har vask i samme rommet, blir sittende å vente:huh:

Haha, gjør det ikke som lydavleder :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

d der er helt vanlig å gjøre i finnmark. her går vi me sokker i slippersne og sandaene året rundt :p hr blidd sedd litt rart på når jeg har besøkt hovedstaden med den stilen :rolleyes:

Ikke nå ille å gå sånn her såfall. Ser det daglig! Du e itj trønder før du har gått med sokka å sandala:p

Da burde jeg nok bodd lenger nord, her nede setter de ikke pris på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har aldri vekkerklokkene mine på "hele" tall. Nå står de på 06.46, 06.48 og 06.51.

- Har hendt flere ganger at jeg har gått ut med tallerken og bestikk (etter måltid) på badet. Når jeg kommer inn på badet tenker jeg "hva faen er det jeg holder på med?"

- Har et fast system i vaskemaskinen. Knivene skal sorteres og stå i egen bås, samme med skjeer, gafler osv. Tallerkene har og sine plasser. Hvis jeg har besøk som setter inn ting i oppvaskmaskinen, men som setter de feil, flytter jeg på det når de har gått..

Det jeg kom på i farten..

+1 Tungvindt med folk som ikke skjønner systemet.. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på kirkegården på julaften, syntes det var litt kaldt på beina. Kikket ned....[ATTACH=full]29247[/ATTACH]

Aaaah, derfor folk ser så rart på meg......

Men har du tuslet avgårde mot bussen, og ikke klart å sette fingeren på hva som er galt, før du skal putte noe i lomma, og så oppdaget at du har gått ut i bare strømpebuksa, uten shorts? :ninja:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke min dysj! :p På treningssenteret jeg trener er det mange seperate dysjer, hehe.

Om en står og pisser med vilje i en offentlig dusj hver gang en er og trener, så er det noe galt med folkeskikken. Og om en absolutt skal gjøre det, og dele det på et forum, så kan en ikke forvente seg positive tilbakemeldinger heller. Fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har du tuslet avgårde mot bussen, og ikke klart å sette fingeren på hva som er galt, før du skal putte noe i lomma, og så oppdaget at du har gått ut i bare strømpebuksa, uten shorts? :ninja:

Haha, ja!

De dagene jeg tar på meg en collegegenser. Også blir det plutselig veldig varmt, så jeg åpner genseren i full fart. Glemte selvfølgelig at jeg ikke hadde topp... eller bh.... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Må alltid tisse i dysjen etter trening. :p

Ikke min dysj! :p På treningssenteret jeg trener er det mange seperate dysjer, hehe.

Jeg håper virkelig at du tuller!:confused: Det er ikke merkelig, det er... *sett inn passende ord*!

Svekling: Om du noen gang blir oppdaget med tissing i dusjen på treningssenteret, kommer du til å have i tråden: Creepy på treninggsenter.

I tråden: Creepy på treningssenter? Hadde det vært mitt senter hadde jeg kastet han ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde virkelig det skulle ringe en bjelle at det var en spøk når jeg sa det var offentlig plass. Husker tilbake til VGS når mange gjorde det - skulle bare se om det faktisk var så freaky som jeg syns det er. Godt å se at folk reagerer ;)

Spets: Kom ikke på hvordan man skrev dusj, så var jeg for lat til å sjekke det opp.

Merkelige ting jeg gjør:

Venstre sokk på først, alltid.

Venstre sko på først, alltid.

Vekkerklokke må være på 10,20,30,40 eller 50. F.eks 07:20 som er det vanlige.

Tar aldri i dørhåndtakene på offentlig toaletter eller i rulletrapper osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...