Gå til innhold

(U)vaner, tvangstanker og rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre


Andy

Anbefalte innlegg

Har du noen sære vaner eller stygge uvaner?

Har du noen små rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre?

Jeg kan jo starte:

- Når jeg skrur opp volumet på TVn må jeg alltid ende på partall eller runde tall :p

- Må alltid dobbeltsjekke om jeg har med meg nøkkel, penger og mobil når jeg går ut av huset.

- Takler ikke å kun tørke den ene hånda på håndkle hvis den andre er tørr. Må ha begge våte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At jeg i det hele tatt har en eneste god vane er et resultat av alle de dårlige vanene jeg har.

Tror ikke vi skal gå inn på de her, dere kommer da til å tro jeg er en totalt tilbakestående person.

jeg kan si så mye som at jeg har skrevet ett kåseri til studentavisen om nettopp dette temaet, og at tilbakemeldingen jeg fikk var

"Elsker det! Herlig surrealistisk!"

.....Jeg hadde kun brukt faktiske historier fra mitt eget livsom utgangspunkt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sære vaner eller stygge uvaner?

- Når jeg skrur opp volumet på TVn må jeg alltid ende på partall eller runde tall :p

Haha, kjenner meg igjen. Jeg har alltid hatt en forkjærlighet for partall av en eller annen snodig grunn.

- Glemmer alltid elixiakortet når jeg skal trene. Alle som jobber der vet hva jeg heter, for å si det sånn (må alltid logges inn manuelt).

- Står alltid opp for sent så jeg ikke får tid til å ta på meg linsene.

- Har peppermix på alt av kjøtt.

- Sovner med Mac'en på i senga ( hører som regel podkaster før jeg sovner)

- Greier aldri å ha normal døgnrytme over lang tid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg i det hele tatt har en eneste god vane er et resultat av alle de dårlige vanene jeg har.

Tror ikke vi skal gå inn på de her, dere kommer da til å tro jeg er en totalt tilbakestående person.

jeg kan si så mye som at jeg har skrevet ett kåseri til studentavisen om nettopp dette temaet, og at tilbakemeldingen jeg fikk var

"Elsker det! Herlig surrealistisk!"

.....Jeg hadde kun brukt faktiske historier fra mitt eget livsom utgangspunkt......

Ey, kom igjen Camilla! Ingen her som tror du er normal uansett :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja med alle trådene om ting andre gjør, så kanskje greit å stå fram med egne rariteter også :)

For min del takler jeg dårlig at ting på bordet står for nært kanten...og står for eksempel kopp, fat eller brusflaske halvveis OVER kanten er det fullstendig krise!

En annen ting er at alt av skuffer og skap, særlig på kjøkkenet, må være lukket. Bestemora er ikke så flink til det, så å gå på kjøkkenet å ordne opp i det er nesten det første jeg gjør når jeg kommer dit på besøk...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ey, kom igjen Camilla! Ingen her som tror du er normal uansett :p

Ganske forstyrrende at du mener dette, når vi tross alt kjenner hverandre in real life, Andy! :p

Skal vi se..

  • Jeg glemmer ting, HELE TIDEN. Kan holde nøkkelen i hånda, snu meg rundt, også er den plutselig borte. Så kan jeg lete etter den i flere timer, før jeg finner ut at jeg feks. har lagt den i kjøleskapet.
  • Jeg glemmer også ting jeg driver med. Uttallige rettetenger har vært påslått mye lenger enn det som er anbefalt. Det samme gjelder komfyrer og andre farlige ting.
  • Jeg legger igjen ting over alt. Alt fra lommebøker på bussen til drikkeflasker på treningssenteret
  • finner aldri igjen ting når jeg skal ha det. Eks: bankkort i butikken, treningskort når jeg skal trene, mobilen når jeg skal ringe noen.. Se punkt over
  • Jeg teller hele tiden. Alt fra antall trappetrinn til antall ganger jeg tar tannbørsten frem og tilbake på en side i munnen. Før måtte jeg alltid gjøre det 8 ganger før jeg tok neste side, også måtte det gjentas 8 ganger...
  • Jeg snakker USEDVANLIG FORT, gjerne fortere enn jeg tenker.
    Unntaket er ALIAS hvor jeg klarer å tenke og snakke like fort. (eller hva Andy, Oaz, Therese, Figuz? :D )
  • Jeg er egentlig ganske smart, men klarer aldri å gi noen dette inntrykket da jeg stadig fremstår som håpløs.
  • Jeg kan ikke gå ut av huset iført joggebukser. unntaket er på trening
  • Jeg kan ikke forlate huset uten å sminke meg, her er trening intet unntak
  • Jeg har ikke evnen til å sette meg ned å jobbe med skolearbeid. Likevel gjennomførte jeg blant annet videregående med et snitt waaay høyere enn "snittet" (haha, morsom setning)
  • Jeg er flink til det meste av det jeg prøver på, men tør aldri å virkelig prøve å få til noe.
  • Jeg er sykt oppmerksomhetssyk, og klarer ikke å la vær å si det jeg tenker på, uansett hva det er.
  • Jeg drikker meg alt for full alt for ofte
  • Jeg klarer ikke å stoppe å spise kake når jeg først begynner (les: 22 kakestykker på én time)
  • Jeg får dårlig samvittighet for alt..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahah, dauer! :rofl:

Det var jo bare tull det jeg sa, men nå som du har posta dette tror jeg det gir mening likevel :D

Og alias er du ganske god på ja. Om ikke BEST.. ;)

Jeg er så glad for at mitt liv i allefall kan fungere som underholdning for andre.

En gang i fremtiden skal jeg gjøre som Astrid Anker Hansen og skrive mine memoarer, slik at mitt liv for alltid kan minnnes for det det var: En ganske morsom historie.

Og Alias skal garantert stå under: "nevn en av dine sterke sider" på CVen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Måå alltid sjekke at jeg har mobil og snus lett tilgjengelig når jeg skal ut.

- Kan ALDRI ta noe som er fremst i butikkhyllene

- Går aldri ut uten å ha på meg sminke

- Måå ha masse sitron i vannet mitt ellers så er det ekkelt å drikke vann!

- Kan bruke uendelig mye penger på alle verdens av småting på butikken (går på PMSF så den tid er heldigvis! over).

- Snakker alltid med katter når jeg møter en ;P

- Må alltid spise med gaffel. klarer ikke spise mer noe annet.!

Kommer ikke på noe mer. ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg:

*pleier ofte å snakke med meg selv

*kan ikke pusse tennene i annet en ordentlig kaldt vann

*snakker med/til det meste av dyr. Katter, hunder, kuer, sauer ++++

*glemmer alltid hvor jeg har lagt mobilen når jeg er på fylla

*har ofte på TVen bare for å ha den på. Skrur av lyden og sitter på pcen og hører på musikk, leser ++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du noen sære vaner eller stygge uvaner?

Har du noen små rare ting du pleier å si, tenke eller gjøre?

Jeg kan jo starte:

- Når jeg skrur opp volumet på TVn må jeg alltid ende på partall eller runde tall :p

- Må alltid dobbeltsjekke om jeg har med meg nøkkel, penger og mobil når jeg går ut av huset.

- Takler ikke å kun tørke den ene hånda på håndkle hvis den andre er tørr. Må ha begge våte.

Me too!!! Får en ekkel kribbling i handå som ikke er våt om jeg tørker bare den ene...hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, artig tråd dette altså ;) Må jo dele mine rariteter også da :p

-Jeg elsker suselyder og det beste jeg vet er å sovne med støvsugeren på full guffe ved siden av sengen.

-Jeg anser kattene mine som barna mine, særlig godt oppdratt er de nok ikke...

- Jeg ser for meg livet mitt med soundtracks.

- Jeg må alltid ha med meg notatboken min når jeg skal ut, selv på trening.

- Skriver lister for alt!

- Jeg kan ikke bare lese en bok av gangen, må holde på med minst 3 samtidig :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...