Gå til innhold

X-size og x-press resultater


Fjeldmann

Anbefalte innlegg

  • 1 år senere...

Fortsetter under...

Gammel tråd? Skal jeg bruke denne tråden eller opprette en ny en?

Men uansett... Jeg har fulgt X-size i noen måneder nå, jeg synes at det ikke har gitt meg bra fremgang som jeg har håpet på. Jeg har økt kanskje kun 2-4kg på halvt år nå, er det ikke lite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det økning i vekt eller hva du løfter?

Litt vanskelig å si uten å vite utgangspunktet ditt uansett.

4kg muskelmasse på et halvt år er uansett forholdsvis imponerende hvis man ikke er fullstendig nybegynner. (og x-size er ikke primært tiltenkt de helt nyeste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Kan noen forklare en gammel gubbe hva Phat, x-size og x-press programmene er og hvordan de fungerer? Hvilket program anbefales for en som har drevet på i 18 mnd med tosplit 5 dager i uka? Føler tiden er moden for litt endring…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legger igjen et spor her... Jeg begynte på x-size for et par uker siden. Har egentlig en forkjærlighet for fullkropps, fordi jeg liker å kjøre gjennom kroppen ofte, men prøver dette for variasjonens skyld. Kjenner tung bein-dag blir heftig og tar lang tid, ellers liker jeg det godt:) Har ikke økt så mye foreløpig, men det handler nok mest om at kostholdet mitt ikke har vært på topp i sommerferien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Kan noen forklare en gammel gubbe hva Phat, x-size og x-press programmene er og hvordan de fungerer? Hvilket program anbefales for en som har drevet på i 18 mnd med tosplit 5 dager i uka? Føler tiden er moden for litt endring…

Glem det! Fant det ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
Hei. Har du gode resultater med et av x-programmene? Sjekk ut kim sine resultater X-size resultater. Sjekk hva Kim Wemberg klarte på 4 mnd. | Treningsfysiolog

Har du noen erfaringer og bilder du ønsker og dele på samme måte si ifra til meg. Til gjendgjeld skreddersyr jeg et x-size eller x-press program til deg spesefikt mot dine målsettninger og problemområder.

Piss out brothers and sisters:) tren hardt og forvent resultater!

Hei Fjeldmann. Har brukt litt tid, sjekket mye, konkudert med at jeg går for x-size. Har siste år hatt en mer klassisk 2-split med 3x8. Gammels mann (43) gått fra rundt 85 kg til 73 kg fordelt på 178 cm. Her er mitt utgangspunkt jeg tenker å dra i gang i uke 31:

Mandag: Tung overkropp

Benkpress manualer

Kabelroing

Skuldepress med stang

Chins

Dips

Tirsdag: Tung bein

Knebøy

Strak markløft

Bulgarsk utfall

Hiptrust

Hengende beinhev

Torsdag: Medium/lett bryst, skuldre og triceps

Skråbenkpress droppsett type 1

Flat manualbenk

Flies

Sidehev

Frankspress

Triceps m/tau

Fredag: Medium/lett bein, rygg og biceps

Markløft: 80 kg, droppsett type 1

Chins

Benkroing

Facepull

Biceps hammercurls

Biceps ez-curl, preatcher

Beinpress widowaker

Drar til syden i 14 dager til uka, så jeg holder på det gamle programet til vi drar, så blir det litt vedlikeholds trening i varmen.

Ka du trur? Er dette innafor?

Mvh Stilken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er i uke 10 nå og har sett noen resultater, men ikke de helt store. Tenker på å skifte det ut om ikke lenge. Er det forresten noen som vet hvor mange kcal en brenner på ca en times trening på x-size? Mulig jeg bare må justere maten for å få videre fremgang... I følge mylog varierer det fra ca 650-750(ca) alt fra hvilke dager det er snakk om, men syns dette hørtes i overkant mye ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

En hører jo så mangt i denne jungelen av treningseksperter. Har hørt at det er lurt å bytte program etter ca 10-12 uker for å gi kroppen nye utfordringer. Er nå i uke 12 av x-size og har hatt ok resultater, men kunne godt tenke meg litt mer. Burde jeg gi programmet lengre tid, eller kan det være lurt med et bytte av program om ikke lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=
En hører jo så mangt i denne jungelen av treningseksperter. Har hørt at det er lurt å bytte program etter ca 10-12 uker for å gi kroppen nye utfordringer. Er nå i uke 12 av x-size og har hatt ok resultater, men kunne godt tenke meg litt mer. Burde jeg gi programmet lengre tid, eller kan det være lurt med et bytte av program om ikke lenge?

Slik jeg har forstått dette (men jeg er bare en novise) så gjelder det å stå i programmet en god stund. For raske og hyppige endringer fører ikke til bedre effekt. Saken er tålmod og ha tro på det en gjør. Jeg har gått i et annet program i 1 år, nettopp begynt med x-size, og kommer til å gi det minst 6 måneder før jeg evt endrer noe, med mindre noe spesielt skulle dukke opp. Med bakgrunn i dette, og med min novisekunnskap tenker jeg at du bør holde ut lengre. Sikkert 10 uker til. Men ekspertene kan sikkert si noe mer/bedre enn meg. Lykke til;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg har forstått dette (men jeg er bare en novise) så gjelder det å stå i programmet en god stund. For raske og hyppige endringer fører ikke til bedre effekt. Saken er tålmod og ha tro på det en gjør. Jeg har gått i et annet program i 1 år, nettopp begynt med x-size, og kommer til å gi det minst 6 måneder før jeg evt endrer noe, med mindre noe spesielt skulle dukke opp. Med bakgrunn i dette, og med min novisekunnskap tenker jeg at du bør holde ut lengre. Sikkert 10 uker til. Men ekspertene kan sikkert si noe mer/bedre enn meg. Lykke til;)

Jo takk for det:) Får gi det litt lengre tid før jeg skifter, men blir lei av å trene det samme over tid... x-size er et greit program, men skulle gjerne hatt flere øvelser, og gjerne en dag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest =xXx=
Jo takk for det:) Får gi det litt lengre tid før jeg skifter, men blir lei av å trene det samme over tid... x-size er et greit program, men skulle gjerne hatt flere øvelser, og gjerne en dag til.

Skjønner, forståsegpåerne vil sikkert da anbefale PHAT dersom du ønsker en dag til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...