Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De varslingene jeg fikk på at du hadde svart etter meg her + like't innlegget kom plutselig som vanlig - med det "rullevinduet" nedover på siden i stedet for oppover og bak reklamen.

Edit: samme gjelder når jeg er på forsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veien som varselet går avhenger av hvor på siden du har scrollet. Når det går opp, så kan du scrolle litt ned så går det rett vei.

Den la seg oppover under reklamen uansett, men virker jo å være i orden nå (y) Kanskje bare en bug i nettleseren min (selv om det er litt rart at det tok flere dager før den plutselig ble i orden igjen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den la seg oppover under reklamen uansett, men virker jo å være i orden nå (y) Kanskje bare en bug i nettleseren min (selv om det er litt rart at det tok flere dager før den plutselig ble i orden igjen).

Er det samme reklame?

Det hender enkelte kjører et litt rart html-system, som legger seg over annet. Dersom du bruker chrome, uten alt for mange modifikasjoner, så er det lite trolig at det er nettleser som er årsak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det samme reklame?

Det hender enkelte kjører et litt rart html-system, som legger seg over annet. Dersom du bruker chrome, uten alt for mange modifikasjoner, så er det lite trolig at det er nettleser som er årsak.

Det var både en Bixit-reklame og en Lypsyl-reklame som jeg kan komme på i farta. Har nok ikke så mange modifikasjoner (ref. dårlig teknisk innsikt :p ). Veldig rart at det plutselig bare ordnet seg etter at jeg skrev innlegget her, for det har faktisk vært sånn noen dager.

Edit: men nå ble dette "rullevinduet" sånn i stedet.post-291-14440998824368_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Edit: men nå ble dette "rullevinduet" sånn i stedet.[ATTACH=full]159427[/ATTACH]

Har også problemer med rullevinduet - når jeg har nye varsler, så vises de ikke når jeg holder musa over. Rullevinduer blir liksom kutta av der hvor reklamen er (Bixit!!), så jeg kan ikke se varslene uten å klikke meg inn på profilen min. *liiiiitt plagsomt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager spam fra meg nå, men dersom jeg er øverst på siden havner også pop-up-vinduet som kommer når jeg trykker på "Marker forumet som lest" bak reklamen. Siden blir litt blurry, for å markere at et pop-up-vindu har kommet opp, men ser det altså ikke med mindre jeg scroller nedover på siden - da kommer det gradvis frem fra reklamen i takt med at jeg scroller.post-291-14440998924589_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer av at det er en Å i loggboknavnet. Chrome vil f.eks kopiere linker i det formatet over til dette:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/emerj%C3%A5dds-kamp.33096/

Og da vil det fungere. Jeg har oppdatert feltet for deg allerede, så du trenger ikke gjøre det. Forøvrig spiller det ingen rolle hva som står etter /threads/, så lenge tråd-id på slutten er rett. Eksempel:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/loggboknavn.33096/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer av at det er en Å i loggboknavnet. Chrome vil f.eks kopiere linker i det formatet over til dette:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/emerj%C3%A5dds-kamp.33096/

Og da vil det fungere. Jeg har oppdatert feltet for deg allerede, så du trenger ikke gjøre det. Forøvrig spiller det ingen rolle hva som står etter /threads/, så lenge tråd-id på slutten er rett. Eksempel:

http://forum.fitnessbloggen.no/threads/loggboknavn.33096/

Tuuuusen takk skal du ha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alt jeg trengte å høre! ;)

For øvrig jobber annonsefolka med å fikse det problemet der. Koden nekter å lystre når man prøver å flytte lagvis plassering av annonser versus forum. Jeg har ikke teknisk innsikt og fikk det bare referert fra frøken Espelund. Men vi får håpe de finner ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Et spørsmål - er det andre om meg som sliter med tekst i loggbok? Det er ALLTID trøbbel når jeg skriver. Om jeg f.eks lager "bold" overskrift blir alt annet også bold (selv om jeg trykker den av igjen!), må trykke ctrl+b 5-6-7 ganger før den går av igjen. HVER GANG. Opplever også nesten hver gang at jeg ikke får trykke enter for å få ny linje. Og - etter at jeg trykker "send svar" endrer skriftstørrelsen seg. Går inn igjen for å fikse dette, highlighter alt, skrur på den strl jeg vil ha - men ingenting skjer! Må highlighte litt og litt av gangen.. Blir mye kluss, og tidssløs for noe simpelt som å skrive...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spørsmål - er det andre om meg som sliter med tekst i loggbok? Det er ALLTID trøbbel når jeg skriver. Om jeg f.eks lager "bold" overskrift blir alt annet også bold (selv om jeg trykker den av igjen!), må trykke ctrl+b 5-6-7 ganger før den går av igjen. HVER GANG. Opplever også nesten hver gang at jeg ikke får trykke enter for å få ny linje. Og - etter at jeg trykker "send svar" endrer skriftstørrelsen seg. Går inn igjen for å fikse dette, highlighter alt, skrur på den strl jeg vil ha - men ingenting skjer! Må highlighte litt og litt av gangen.. Blir mye kluss, og tidssløs for noe simpelt som å skrive...

Har noe av de samme problemene. Spesielt med å trykke enter etter at jeg har brukt fet skrift eller emoticons. Løsningen jeg bruker er å skrive alt jeg vil skrive for å sette farge/fet skrift etterpå. Veldig irriterende da jeg må trykke enter ganske mange ganger for å logge på den måten jeg gjør og fet skrift og farger er essensielt for å få oversikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...