Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

 

 

Hm, eller bør vi øke grensen? Begrensede mulighet for å gi omdømmepoeng gjør jo at folk blir mer selektive med hva de liker, som gjør at omdømmepoeng blir mer 'verdt'. Således vil de jo føre til at de beste svarene og brukerene bak disse får flest poeng. Man belønner mao de som lager gode tråder og komme med gode innlegg, og ikke de som legger ut flest morsomme bilder i "lulz picz"-tråden.

Verdt å ta en vurdering på. Vi kunne tatt en diskusjon på dette med brukerne etterhvert. Finne ut hva som er ønsket, og hva formålet bør være. Mine 2 cent :)

Vil egentlig like denne, men usikker på om det kommer noe bedre å like ila dagen :roflmao:

 

Men, seriøst, hvor mange omdømmepoeng eller "likes" har man ila en dag nå da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vil egentlig like denne, men usikker på om det kommer noe bedre å like ila dagen :roflmao:

 

Men, seriøst, hvor mange omdømmepoeng eller "likes" har man ila en dag nå da? 

Haha, vær litt raus a! :X3:

Virker som det er en begrensning på 10, i etter hva SlayerDad erfarte. Tydeligvis satt en standard.  Det er jo også et spørsmål om hvor mye vi skal øke grensa, hvis den skal økes.

 

Edit: Vi kjører en diskusjon på den saken her: http://forum.fitnessbloggen.no/topic/34513-skal-vi-begrense-antall-likes-man-kan-gi-på-forumet-se-beskrivelse-under/

Endret av Andy
La til link
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker siste versjon av Chrome (45.0.2454.101) på OSX Yosemite (10.10.4), og har opplevd følgende feil:

  • Når jeg velger en vilkårlig side i en hvilken som helst tråd blir det bare stående og loade. Må aktivt refreshe siden en gang til for at det skal hentes inn innhold.
  • Når jeg går inn og skal editere et innlegg så blir det ofte alt for mye luft mellom paragrafene.
  • Opplevd at verktøylinja i editoren forsvinner ved redgering av enkelte eldre innlegg (i min egen loggbok). Skulle endre noe formatering som så litt feil ut i forhold til det som i utgangspunktet var satt opp.

Småfeil, men greit å si fra likevel :)

Også savner jeg muligheten for å kunne gå til kodevisning i editoren, da det noen ganger dukker opp uønsket formatering som er vanskeligere å fjerne i wysiwyg-delen. Spesielt siden jeg ikke har klart å finne noen måte å lime inn ren tekst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fikser du ved å endre varselinnstillingene, om jeg ikke tar feil! Hadde samme problem selv, men ser ut til at det fungerer nå. 

Jeg endret innstillingene slik at jeg skal få varsler fra alle poster jeg følger, men får kun opp når jeg får likes og ikke når folk skriver i trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får kun varslinger på fulgte tråder, på mail. Ingen varslinger her inne i forumet. Har gått gjennom innstillingene, men finner ikke noe som passer med varslinger i forumet. Hadde også vært fint om de siste oppdaterte fulgte trådene kom øverst under "fulgte tråder"  :)

 

God helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kun varslinger på fulgte tråder, på mail. Ingen varslinger her inne i forumet. Har gått gjennom innstillingene, men finner ikke noe som passer med varslinger i forumet. Hadde også vært fint om de siste oppdaterte fulgte trådene kom øverst under "fulgte tråder"  :)

 

God helg :)

Her har vi gått gjennom hvordan du endrer varslingsinstillingene dine :)

http://forum.fitnessbloggen.no/topic/34485-vi-lanserer-nytt-forum/?page=6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Når jeg skal markere tekst i en quote, eller noe jeg har limt inn, så klusser hele greia seg (vil ikke markere noe, eller markerer hele innlegget). Hvis jeg f.eks skal sitere et lengre innlegg, og vil fjerne noe tekst/bilder fra sitatet, så må jeg gjøre det med backspace, i stedet for å markere og slette det jeg vil ha vekk (litt tidskrevende). Eller hvis jeg limer inn et utklipp fra trainingblog i loggboka mi, så blir det mye styr for å fjerne det jeg ikke vil ha med. Endte opp med å lime inn de delene jeg ville ha med hver for seg, i stedet for å bruke utklippsfunksjonen.

Litt dårlig forklaring, men. Bare jeg som opplever dette? Er ikke et stort problem, men det var ikke noe stress å markere og fjerne deler av et innlegg før oppdateringen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Nå kan dere ignorere loggbøker under "hva snakker vi om nå" ved å velge siste innlegg, trykk på den blå knappen innstillinger og velg ignorer loggbøker så ser dere ikke loggbøker i feeden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...