Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Øverste del av Kiwi-annonestripene på kantene av siden legger seg oppå bildeviseren (begge sider, men kun øverste del av kolonnen). Regner med det er z-index problematikk.

User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; Intel Mac OS X 10_10_3) AppleWebKit/600.6.3 (KHTML, like Gecko) Version/8.0.6 Safari/600.6.3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Når jeg trykker inn på "Loggbok" i den mørkeblå banneren, kommer dette opp:

Fitnessbloggen Forum - Feilmelding

Du har ikke tilgang til dette.

Så jeg må inn på min egen profil, og trykke derifra, why?

Får samme melding om jeg trykker på din, men ikke på andres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg trykker inn på "Loggbok" i den mørkeblå banneren, kommer dette opp:

Fitnessbloggen Forum - Feilmelding

Du har ikke tilgang til dette.

Så jeg må inn på min egen profil, og trykke derifra, why?

Ser ut som du har slettet loggboken din...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, jeg opprettet jo loggen for ca. 3 dager siden?

Den loggboken du har linket til under profilbildet ditt er fra feb 2014 og er slettet, så om du har opprettet en loggbok for 3 dager siden så er det ikke på fitnessbloggen.

Edit: fant den nye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den loggboken du har linket til under profilbildet ditt er fra feb 2014 og er slettet, så om du har opprettet en loggbok for 3 dager siden så er det ikke på fitnessbloggen.

Hmm, kan ikke huske å ha slettet noen loggbok her, men jeg va jo inne på fitnessbloggen --> forum --> loggbok og opprettet en ny? Nå skjønner jeg ikke.. Uansett, er det da ikke mulig for meg å opprette en ny loggbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, kan ikke huske å ha slettet noen loggbok her, men jeg va jo inne på fitnessbloggen --> forum --> loggbok og opprettet en ny? Nå skjønner jeg ikke.. Uansett, er det da ikke mulig for meg å opprette en ny loggbok?

Fant bare den gamle loggboken din. Om dette er den nye http://forum.fitnessbloggen.no/threads/cheeze-doodles-e-skamgodt.33833/ så er det jo bare å legge den linken inn i profilen din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bare den gamle loggboken din. Om dette er den nye http://forum.fitnessbloggen.no/threads/cheeze-doodles-e-skamgodt.33833/ så er det jo bare å legge den linken inn i profilen din

Haha, ja altså det funket.. Jeg va faktisk bare ikke klar over at noe så enkelt måtte gjøres :p Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Gjest Lovisa

Det skjer noko rart når Fjellsport.no-reklamen dukker opp...

[ATTACH]165048[/ATTACH]

Eg kjem meg rundt problemet ved å lasta sida om igjen til eg får ein annan reklame, men det er litt irriterande...

post-28967-14441005321595_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovisa
Det skjer noko rart når Fjellsport.no-reklamen dukker opp...

[ATTACH]165048[/ATTACH]

Eg kjem meg rundt problemet ved å lasta sida om igjen til eg får ein annan reklame, men det er litt irriterande...

Bump!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg skal skrive i loggboken min får jeg ikke alltid trykket enter, dvs. gått linjer nedover. Det gjelder hverken når jeg er i hurtigsvar-boksen eller den med større valg.

Og en liten purring på en annen ting som er nevnt her flere ganger. Hvor mange måneder/år må vi vente på at det skal komme en søkefunksjon på forsida? :huh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...