Gå til innhold

Rapporter alltid tekniske feil på siden


Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Jeg har fremdeles problemer med at formatering - nå særlig linjeskift - ikke vises når jeg skriver ("svarer") i loggboka. Når jeg skriver ser det ut som entertasten ikke "tar", men når jeg poster, så ser jeg at det er enkle, doble, triple linjeskift der allikevel. Når jeg åpner redigeringsfunksjonen, så ser jeg linjeskiftene normalt. Det rare er at i andre tråder enn loggboka har jeg aldri dette problemet..

Bruker chrome, aner ikke om det samme gjelder for andre nettlesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ikke en feil men et forslag:

Det hadde hvert moro om det kom et eget "tema" i loggboka som heter: "Calisthenics" eventuelt: "Bevegelse" for å dra det langt...

Også vil jeg lufte tanken om at det kanskje burde hvert mulig å kombinere to eller flere temaer om noen trener på/fokuserer på flere ting på en gang. fx.: Utholdenhet+fettreduksjon+muskelvekst... blir det for mye jalla?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke en feil men et forslag:

Det hadde hvert moro om det kom et eget "tema" i loggboka som heter: "Calisthenics" eventuelt: "Bevegelse" for å dra det langt...

Også vil jeg lufte tanken om at det kanskje burde hvert mulig å kombinere to eller flere temaer om noen trener på/fokuserer på flere ting på en gang. fx.: Utholdenhet+fettreduksjon+muskelvekst... blir det for mye jalla?

Sistnevnte går ikke dessverre, men her har dere tag: Loggbok | Fitnessbloggen Forum :)

Dere får ta jobben med å si ifra til de som har loggbøker som passer.

Tor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg har bitt meg merke til er at når jeg skriver i loggboka og bruker linjebrekk og innrykk, så forsvinner denne formateringen når jeg poster innlegget. Hvis jeg går inn for å redigere og legger til alle endringene på nytt så registreres det. I tillegg har editoren deres en lei tendens til å legge inn kursiver og fontfarge litt her og der. Virker som den genererer span-tager litt over hodet på seg selv. Ikke noe stort problem altså, men greit å si fra okke som :)

Er samme ulla både i Safari, Chrome og FF i OSX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Mulig dette er varslet før, men jeg får ikke redigert første posten min i loggboken. Da henger alt seg og jeg får beskjed om at "Fitnessbloggen svarer ikke" og "gjennopprett side".

Er det pga bruken av alle ---------- at dette skjer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Litt vanskelig å forklare problemet mitt, men av og til når jeg skal skrive logg og trykker på ENTER knappen for å komme meg ned på neste linje, går det ikke. Blir på en måte låst på den siste linja jeg skrev.

Et annet irriterende problem er at når jeg skal skrive en tekst på forumet med mobiltelefonen, sperrer en reklame over teksboksen slik at jeg ikke ser hva jeg skriver

Screenshot av sistnevnte problem:

post-15422-14440947846998_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt vanskelig å forklare problemet mitt, men av og til når jeg skal skrive logg og trykker på ENTER knappen for å komme meg ned på neste linje, går det ikke. Blir på en måte låst på den siste linja jeg skrev.

Et annet irriterende problem er at når jeg skal skrive en tekst på forumet med mobiltelefonen, sperrer en reklame over teksboksen slik at jeg ikke ser hva jeg skriver

Bilde av sistnevnte problem:

Den "enter-feilen" har plaga meg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jeg får ikke lenger skrevet i forumet.. Kommer opp en pop up boks hvor det står "load jQuery first".

Selve skrivefeltet er helt forsvunnet.. Jeg har prøvd med safari, firefox og chrome. Funker dessverre enda ikke.

Skriver fra iphonen så beklager alle skrivefeilene som måtte komme opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...