Jump to content
Pinglo

Det verste "sunne" måltidet du noensinne har spist

Recommended Posts

Det kan ikke blir værre enn... Når jeg setter meg til bords med en boks tunfisk og en gulrot for å fordøve smaken. Men da skal jeg bære skam og dårlig samvittighet for noe først! Virkelig.

Fortsetter under...

Miksa sammen brokkoli, gulrot, tran, proteinpulver, egg, creatin, eple og litt banan i en blender for lenge siden bare for å prøve det ut. Flytende god næring, Mmmmh, naaamm.

Det kom like fort opp igjen som det kom ut.

[ATTACH]110254[/ATTACH] [ATTACH]110255[/ATTACH] De verste sunne produktene jeg noensinne har smakt, og det for meg som elsker stevia og cc :p

Ja, den cottage cheesen der var virkelig ikke god! Ble nesten kvalm av den..

Ja, den cottage cheesen der var virkelig ikke god! Ble nesten kvalm av den..

Ja er ikke ofte jeg blir fysisk dårlig av mat, men den der tok kaka!

Det verste "sunne" måltidet jeg kommer på i slengen er kun en boks tunfisk og en boks mager kesam med litt krydder i en skål.

70g fullverdige proteiner på 5-6min inkl. tilbereding passer dog ganske greit når deffer, selv om det smaker herk. :p

Edit: Tunfisk rett ut av boksen er ganske høyt oppe det og.

Nå kan man vel kanskje ikke kalle det ett måltid, men.. Uten tvil må cottage cheese være det jævligste! Drikker heller mitt eget spy. Det smaker nok temmelig likt ser jeg for meg.

Annonse

Tror jeg må være den eneste som liker tunfisk og cc rett fra boksen. Nesten enda bedre er det å blande de to sammen - enkelt og godt.

Noe jeg derimot ikke liker er den forferdelige chakalaka cottage cheesen som kom forrige sommer. Liker heller ikke "sunne" kaker og lavkarbobrød. Nesten er fornærmelse mot brød å kalle de lavkarbobrødene for brød. Ser heller ikke helt greia med pizzabunn som er laget av egg og et par skjeer med de mandelgreiene, smaker jo mer omelett enn pizza. Nei, skal jeg først spise brød, kaker og pizza skal det være skikkelige greier! Så får man heller spise det litt sjeldnere. Kaker er uansett ikke til for å spises hver dag...

Fun light i røra. Evt stek dem som vafler med ett ekstra egg og en halv banan. og kanel

Jepp, enig med du:) Kanel, masse kanel... Mmmmm, i morgen skal jeg bake boller:cool:Boller med hvetemel,kanel, smør og melk. Mmmm, gleder meg-blir godt det:D Skal det spises bakverk, skal det være ordentlige greier. Ittno knusselo-o

mange her skriver jo tunfisk i vann. Det smaker jo himmel sammenlignet med tunfisk i GELE! får brekninger bare av å tenke på det :yuck: lagde meg til og med omelett av den, så klart med bare hvittene. :inpain: Lurer på hvor jeg hadde gjort av fornuften jeg....

Bananpannekaker... fysj og fy! Nå skal det sies at jeg brukte bananer som kanskje ikke var modne nok, men det var uansett en skrekkopplevelse uten like og det skal aldri gjentas.

Annonse

Hahaha herregud så mye rart folk får seg til å lage :lol:

Har forøvrig drukket 7 rå egg i slengen i en alder av 12 fordi jeg hadde hørt det var bra. Skulle bli kretskeeper i Oslo vettu ;)

Avocado, fiskeboller og vann i blenderen.

Never again.

LOL But why? :p:roflmao: Hver for seg er jo ikke ingrediensene ille smak på da.....:)