Gå til innhold

Hvor mye sover dere om natta?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 114
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Fyfaen misunner mange her! Tar lang tid før jeg sovner og totalt ish 5timer minus at jeg er som regel på dass i 0400 tida for å fucke opp siste 2 timene med søvn.. Har en kollega som kan sitte midt

Stort sett 4,5 eller 6 timer. For mye søvn er krise for produktivitet her ihvertfall, og jeg føler meg generelt elendig om jeg sover mer. Prøver også å tilpasse klokka etter antall søvnsykluser, s

Søvn er individuelt som alt annet, prøvde for litt siden bare for gøy å sette klokken på 15 min mindre hver natt. For så å se når jeg var mest opplagt og kom fram til at 6.30 timer søvn var det beste

Postede bilder

Annonse

Jeg burde hatt nattjobb. Er mest trøtt og sover aller best mellom 12-19 på dagen!

Hvor mye jeg sover varierer. Men er ekstremt, ekstremt sjelden i seng før klokka er 03. Er gjerne oppe hele gudføkkingsnatta og døgner antakelig minst en gang i uka. Så alt mellom 2 og 13 timer er helt normalt for meg. Merker at jeg har best etter ca 5-6 timers søvn. Noe mer enn det og jeg er i koma resten av dagen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sover 8-9 timer hver natt. Elsker å sove, og kan fint klare 16 timer hvis jeg har veldig lite å gjøre en dag. Men jeg funker fint på 7,5 timer også, ser bare ikke poenget med å stå opp tidlig hvis jeg ikke har planer. ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Når jeg legger meg for sent (nesten alltid) får jeg bare 6 timers søvn, 7 om jeg er heldig. Når jeg får 6 er jeg gretten om ettermiddagen fordi jeg er trøtt .Jeg blir da irritert og fort sint om noen maser at jeg må gjøre noe. Når jeg sover 7 timer går dagen ok, men sover jeg 8 går alt smooth og jeg er mye blidere fordi jeg har overskudd og ordentlig nærvær. Disse observasjonene har fått meg til å lure på om noen tror de er deprimerte mens de egentlig bare er trette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...