Gå til innhold

Bør jeg spise mer for økt muskelprosent?


Anbefalte innlegg

Jeg hadde satt stor pris på om noen kunne tatt seg tid til å dele litt kunnskap her! Jeg ønsker mer muskler og lavere fettprosent (no shit...), og lurer på om jeg spiser nok/riktig for å få til det.

Jeg er 18 år gammel, 163 cm høy og veier 53 kg.

Frokost består som regel av 40g glutenfri havregryn, 7 mandler og 1 dl soyamelk naturell.

Lunch, 125g tunfisk i vann eller omelett. Brokkoli, gulrot, squash, salat, agurk. 1 knekkeFRØ som jeg liker å kalle det, hehe. (Frøblanding og gryn)

Middag, kyllingfilet/laks/torsk, brokkoli/gulrøtter, en potet når jeg vil slå på stortromma

Så bærer det på trening som blir styrke fire-fem ganger ganger i uken, løper 4-8km seks ganger i uken.

Etter trening/kvelds, en boks cottage cheese, bær/banan/eple, 1dl soyamelk.

Jeg ligger vel på rundt 1500 kcal om dagen.

Noen som vil dele tankene sine?? Vil ikke ødelegge målet ved å spise feil!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! På grunn av melk- og glutenallergi spiser jeg ganske ensformig, så det går som regel i dette i ferier og slikt. Koser meg med popcorn i helgene iblandt. Alkohol, junkfood, annet godteri styrer jeg unna.

Bør jeg spiser mer, som i større porsjoner, eller inkludere andre matvarer, mener du?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...