Gå til innhold

Mister Motivasjon


Anbefalte innlegg

Ja. Maten jeg får i meg på PSMF er faktisk ganske mye. Blir veldig mett noen ganger. Jeg hadde aldri selv trudd at jeg kunne bare bytte noen matvarer også blir det plutselig sundt. du kan spise litt og bli kjempe mett en å drikke brus spise godis feks. å ikke bli mett. Styrke trening gjør jeg sammen med en kammerat av meg som har et lite studio hjemme i kjelleren sin. Det blir kjapt 4-6 ganger i uken med styrketrening. selvfølgelig ikke alle like harde som noen. Men jeg prøver å holde meg i gang heletiden uansett om det er styrketrening gå til butikken. gå til en cafe å ta en svart kaffe med en kammerat. Det er noe som konstant går i tankene mine at helst ikke sitt på rompa for lenge. Men selvfølgelig belønne seg med en fri dag kanskje i ny og ne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja. Maten jeg får i meg på PSMF er faktisk ganske mye. Blir veldig mett noen ganger. Jeg hadde aldri selv trudd at jeg kunne bare bytte noen matvarer også blir det plutselig sundt. du kan spise litt og bli kjempe mett en å drikke brus spise godis feks. å ikke bli mett. Styrke trening gjør jeg sammen med en kammerat av meg som har et lite studio hjemme i kjelleren sin. Det blir kjapt 4-6 ganger i uken med styrketrening. selvfølgelig ikke alle like harde som noen. Men jeg prøver å holde meg i gang heletiden uansett om det er styrketrening gå til butikken. gå til en cafe å ta en svart kaffe med en kammerat. Det er noe som konstant går i tankene mine at helst ikke sitt på rompa for lenge. Men selvfølgelig belønne seg med en fri dag kanskje i ny og ne

Det synes jeg høres veldig bra ut! Husk at på et såpass stort underskudd må du arbeide for å bevare muskelmasse, og da skal du helst ikke trene mer enn 3-4 ganger i uken for å la kroppen restituere seg. Så ta hviledager fra styrken med god samvittighet og beveg deg heller mer ellers, som du sier du gjør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo da å bevege meg smått uansett om det er for å gå ut med søpla. da må jeg opp noen trapper. eller hente posten. Jeg må ærlig inrømme å si at jeg har vært utrolig slapp når jeg hadde kneskade men så fort den var 90% så startet jeg smått. Jeg startet med PSMF på Tirsdag. Veide meg på tirsdag og skal veie meg igjen til mandag. Har tatt bilde også. Men som jeg merker i stad når jeg hadde gått en mil i ugjevt terreng ( skog ) så ble jeg ufatterlig sliten å sovnet. Det er vel kanskje et tegn på at jeg presser kroppen litt for hardt for det store underskuddet jeg har. så hvis jeg kutter det ned til 2-3km 2 ganger om dagen pluss da styrketrening i tillegg så kan jeg vel ikke klage. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøver jo da å bevege meg smått uansett om det er for å gå ut med søpla. da må jeg opp noen trapper. eller hente posten. Jeg må ærlig inrømme å si at jeg har vært utrolig slapp når jeg hadde kneskade men så fort den var 90% så startet jeg smått. Jeg startet med PSMF på Tirsdag. Veide meg på tirsdag og skal veie meg igjen til mandag. Har tatt bilde også. Men som jeg merker i stad når jeg hadde gått en mil i ugjevt terreng ( skog ) så ble jeg ufatterlig sliten å sovnet. Det er vel kanskje et tegn på at jeg presser kroppen litt for hardt for det store underskuddet jeg har. så hvis jeg kutter det ned til 2-3km 2 ganger om dagen pluss da styrketrening i tillegg så kan jeg vel ikke klage. :)

Oppnår du ikke resultater med det så vet ikke jeg. Stå på! Du holder deg til 2,5g protein pr.kg kroppsvekt og tilnærmet null karbohydrater og fett? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikk i strid med hva mange tror, er det ikke farlig å bli sliten. Det er faktisk veldig, veldig sunt.

Forutsatt at man får hvile/søvn etterpå ja. Jeg ender ofte opp med 35-40 timer søvn på en uke, med hard trening. Vil ikke påstå at det er så veldig sunt. Antar uansett at du snakker om å bli sliten på trening på den gode måten, altså ikke av et underskudd av energi, men en kraftangstrengelse. Det er nok kjempesunt og litt til! :D

Prøv å sove nok i hvert fall, forbrenner jo om natten også. Er utrolig kjedelig å slite ræven av seg med mat og trening hele uken, og så sløse vekk resultater på for lite søvn! :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trur jeg har fått en vrangforestilling ang den maten jeg får i meg. virker som at jeg får i meg for mye mat. pga det metter noe veldig. Men siden alt bare er proteiner så gjør det vel ingenting

Spis det du skal spise! Ikke la vrangforestillingene ta overhånd. Følg planene til punkt og prikke!

HEIA HEIA HEIA!!!

Knallbra at du virkelig har tatt tak i deg selv Christoffer Nygaard! Du har fått mange gode tips i tråden din, så jeg har ikke mer å tilføye enn:

STÅ PÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger oppskriften som er på PSMF å i det som står der av matvarer osv. i mengde så får jeg i meg

Energi: 1045

Fett: 22.2

Karbohydrat: 26.02

Protein: 184.44

Virker som jeg får i meg litt for mye karbo?

Er 1050kcal alt du skal ha i deg på en dag? Hørtes utrolig lite ut med ditt aktivitetsnivå og størrelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...