Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Annonse

Annonse

Roar driver og truer hytteturen vår. Akkurat nå er ikke ferga innstilt, så vi må bare skynde oss avgårde før de finner ut at det ikke er forsvarlig mer ... men det blir veldig koselig på hytta da, storm, kakao og poker <3

Noe av ulempen ved å bo ved havet er at man blir avhengig av ferger tidvis, og at disse igjen ikke takler vind alt for godt... Har besteforeldre underveis i dag, som skal ta ikke mindre enn to ferger i dag, misunner de ikke i det hele tatt! Hvorav den ene turen er på hele 35min... Ha en fin hyttetur dog, innekos er maks lovlig når været er slik!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...