Gå til innhold

Dagens negative

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 10,4k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Populære innlegg

Ble kalt tjukk av en tyrker på instagram. Ble så forskrekka at jeg satte maten i halsen. [ATTACH]135033[/ATTACH] Regelrett.

Kattungene vi passer på dreit i senga mi

Pasienten min proklamerte for teamet at jeg er den beste til å suge han. Med sugekateter. I trachea. Han bare glemte å nevne akkurat det.

Postede bilder

Orker ikke gå å trene i dag. Skal reise seint i kveld, kjøre fra vestlandet til sandefjord og så ta båten over te Strømstad. Så skal vi kjøre hjem om Svinesund. Men jeg skal hoppe av på veien og ta turen på hytta noen dager, så får ikke trent, bare spise mat og drive dank. :(

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sitter og prøver å installere custom OS på telefonen, men faen som det skulle være komplisert da. Rooting og bootloaders og spyware og flashing tilbake til stock os og piss meg i øret. Glad jeg er tålmodig av meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arrived Denmark. I mårrå begynner skolen, er helt alene av folk jeg kjenner (kjenner absolutt INGEN i nærmeste 50 mils omkrets ) Kjæresten besøk er kanskje om 2 ukers tid (usikkert) ooog rommene er identiske til norske fengselrom, ca 10m2 på 2 pers inkl bad :arghh::arghh:

dess skal jeg være her til januar :cry::cry: Miss alredy home

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Arrived Denmark. I mårrå begynner skolen, er helt alene av folk jeg kjenner (kjenner absolutt INGEN i nærmeste 50 mils omkrets ) Kjæresten besøk er kanskje om 2 ukers tid (usikkert) ooog rommene er identiske til norske fengselrom, ca 10m2 på 2 pers inkl bad :arghh::arghh:

Men du er i DANMARK:love:

Neida, jeg skjønner det er kjipt, bare prøv å gjør det beste ut av det. Om ikke annet, er du en erfaring rikere:)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Når skolen begynner, si ja til å bli med på ting....selv om du kanskje ikke har helt lyst/ork. Beste måten å bli kjent med folk på=) Kanskje får du en venn for livet? ;P Er det fadderuke?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

Når skolen begynner, si ja til å bli med på ting....selv om du kanskje ikke har helt lyst/ork. Beste måten å bli kjent med folk på=) Kanskje får du en venn for livet? ;P Er det fadderuke?

ingen fadderuke, er ikke type norsk college, men mer type videregående med boplass, skal prøve å snakke me folk her, på engelsk :whistle:

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Da stemmer jeg for okklusjonscurlz! :D Haha!

hahaha! Får (seriøst!) teste det i morgen da. Legday + okklusjonscurls. It´s a deal. Og jeg som aldri har trent biceps før, i det hele tatt :-P Ikke sånn direkte liksom. Satser på at dette kanskje får musikk-armbåndet til å passe meg slik at det ikke sklir av :-P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...