Jump to content
Tuba

Dagens negative

Recommended Posts

Fortsetter under...

Annonse

-Vi bare mååå møtes, vi må møtes, vi må møtes, vi mååå møtes!

Ok hva med i morgen?:)

-Nei kan ikke i morgen,kanskje neste uke, nei vent da skal jeg på ferie, kanskje etter ferien, nei da skal jeg ut med venniner, joda jeg vi bare mååå møtes altså, skal bare, skal bare....

Kvinnfolk!:arghh:

:sorry:

Ikke dagens, men allikevel; fått høre at noen andre kettlebellutøvere mener at det var "hårreisende at Ina vant over C, fordi C fortjente gullet mer enn henne."

Unnskyld meg - men hva faen? Jeg er vanligvis en vektklasse under henne, og jeg løftet tyngre og til høyere rank. Reglene sier at det er sånn, og da er det bullshit å sitte sånn foran resten av utøverne mens man sier sånne ting.

Men, det finnes jo ikke noe som heter "fortjener", bare "har jobbet nok" og "har _ikke_ jobbet nok". Hvis du veier mindre og løfter mer, har du såklart lagt inn mest og best jobb, og da vinner du.

Men, det finnes jo ikke noe som heter "fortjener", bare "har jobbet nok" og "har _ikke_ jobbet nok". Hvis du veier mindre og løfter mer, har du såklart lagt inn mest og best jobb, og da vinner du.

This. Det burde da ikke være nødvendig å minne konkurranseutøvere på hva konkurranse er, men det ser jo ut til at ikke alle er helt oppdatert. :confused:

Annonse

Okei, nå kommer det ett kanonseriøst spørsmål. Er du seriøs? Forklar.

Jeg kan forklare! Om man selv liker NRK godt nok til å ønske å betale for tjenesten, og man liker tanken på at de som ikke liker NRK godt nok til å betale for tjenesten må betale for tjenesten, da betaler man NRK-lisens med glede.

Ble ikke trening i går. Sommerforkjølelse for fullt, null energi etter at ungen ble lagt. Kjenner jeg er rimelig frustert her nå.

Og i dag er det MR. Yihaa.

Er jeg den eneste som betaler NRK-lisens med glede?

Nope! Selv om jeg blir litt mer skeptisk når store arrangement à la OL glipper ut av hendene deres. Altså, jeg synes MGP er en fest, men det hadde jo vært greit om lisenspengene gikk til litt andre happenings også...